Hier alsjeblieft maar hijs helaas wel door de versnipperraar gegaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:47 schreef icebliss het volgende:
Helaas blijkt iemand een pilletje in je drankje te hebben gedaan. Drie maanden later krijg je een eigen aflevering bij Peter R. de Vries.
Ik wens mijn OV kaart terug.
Je krijgt je Evo 10 maar tis jammer dat je door zijn schoonheid blind raaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alsjeblieft maar hijs helaas wel door de versnipperraar gegaan
Ik wens een mooie nieuwe evo 10 waar helemaal niks mis mee is en dat er geen geld van m'n rekening is gegaan.
Okee, is geregeld, Pamela Anderson is er niks bij. Helaas blijkt nu dat je een IQ van 40 hebt en sterf je doordat je vergeet adem te halen. Oepsie!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef wolferl het volgende:
Jij krijgt je OV kaart terug, alleen jammer voor je dat terroristen net de bus opblazen waar jij in zit.
Ik wens dat ik een lekker wijf ben.
Je wens komt uit helaas niet meer dan 1 yenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Pletstoor het volgende:
[..]
Okee, is geregeld, Pamela Anderson is er niks bij. Helaas blijkt nu dat je een IQ van 40 hebt en sterf je doordat je vergeet adem te halen. Oepsie!
Ik wens dat ik een bankrekening had waar altijd geld op stond.
Je kan weer zien, maar je bent wel doof en scheel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wens komt uit helaas niet meer dan 1 yen
Ik wens dat ik weer kan kan zien en niet meer verblind kan raken door wat dan ook
Die krijg je, helaas tis een latente homo met smetvrees.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:11 schreef Lastlivingsoul het volgende:
HOPPA omdat je niks wenst word je getroffen door de bliksem want het is verplicht geworden IETS te wensen.
Ik wens een lekkere jongen in mijn kamer.
Die krijg je, alleen blijkt er een sniper in te zitten die je thans de hele dag beschiet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Je krijgt de speakers, alleen hebben ze een eigen willetje en spelen ze jouw muziek niet af!
Ik wens een kerstboom!
die krijg je, alleen zit er een groot gat in het plafond waar je schijt doorheen valt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die krijg je, alleen blijkt er een sniper in te zitten die je thans de hele dag beschiet.
Ik wens een flinke plee om in te schijten.
Die krijg je, alleen blijkt de gerbil van Mel Gibson erin te zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die krijg je, alleen blijkt er een sniper in te zitten die je thans de hele dag beschiet.
Ik wens een flinke plee om in te schijten.
Die krijg je, helaas wilt ze er wel geld voor hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die krijg je, alleen blijkt de gerbil van Mel Gibson erin te zitten.
Ik wens een vrouw van 30 waar niets aan mankeert en die seks met me wilt op een normale manier voor mij.
En edit op boven mij: Je bent niet meer verkouden maar hebt nu wel aids...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |