Ik schat zo dat ze niet blind zijn, dus ze kunnen door m`n raam kijken. Ook al is het niet veel wat je kunt zien, ze kunnen het toch zien.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Garisson72 het volgende:
dus ze stonden onder je slaapkamerraam, maar naar de TT te oordelen konden ze wel wat zien.
Ik vind 't knap.
Gelukkig konden ze je niet horen...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik schat zo dat ze niet blind zijn, dus ze kunnen door m`n raam kijken. Ook al is het niet veel wat je kunt zien, ze kunnen het toch zien.
Ze zullen mij wel niet gehoord hebben, ik denk eerder de bass.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Gelukkig konden ze je niet horen...
(anders zouden ze wel weggerend zijn)
dat zei je anders GODVERDOMME niet in de OP, daar staat: 'onder mijn slaapkamerraam.'quote:Op donderdag 25 september 2008 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik schat zo dat ze niet blind zijn, dus ze kunnen door m`n raam kijken. Ook al is het niet veel wat je kunt zien, ze kunnen het toch zien.
Zie je het nou staan?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
...komen d`r zo 2 kiddos onder m`n slaapkamerraam staan....
Ik zit op de 1e verdieping ja, maar al zat ik op de 20e verdieping ze kunnen er hoe dan ook doorheen kijken. Of ze veel zien, dat boeit niet, maar ze kunnen er doorheen kijken.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zei je anders GODVERDOMME niet in de OP, daar staat: 'onder mijn slaapkamerraam.'![]()
zie je 't zelf ook staan?
wacht, ik quote het bewuste belastende schrijfsel wel even, anders ga je het editten, krijgen we dát weer.![]()
[..]
Zie je het nou staan?
Dus nogmaals, hoe is dat mogelijk, hm? Eerst staan ze eronder, dán ineens kunnen ze er doorheen kijken, door dat raam van je.
NOU?!?!?![]()
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef sitting_elfling het volgende:
en volgens mij deden ze het ook niet stiekem .. ? toch ? Besides gitaar spelen kicks ass
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |