Haha oke! Grappig zeg, wist ik niet!!quote:
De film waarin Gere en Zellweger 'zingen' is van jaren ná de originele musicalquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef Treezz het volgende:
[..]
Er is een Musical-film uitgebracht .. waar o.a richard gere en renee zellweger zingen
Maar dat weet je wel denk ik he ??![]()
Gewoon een vriendin-vriendin, geen Vriendin nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hein een vriendindie is toch zo homo als hans klok
Ik zag je schrikkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah, dacht ik al.
Is niks mis mee S_S dat Hein een vriend heeft !quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hein een vriendindie is toch zo homo als hans klok
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, superpost. Doe je zelf aan zang/dans of heb je gewoon een hele grote interesse op het gebied van musicals etc.?
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niks mis mee S_S dat Hein een vriend heeft !
Kom je vaak naar Nederland om te gaan kijken? Ik mis het NLse theater zo in Amerika...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.
Niet echt. Ik mis het ook niet echt moet ik zeggen. Ik ga naar London, of gewoon hier in Ierland. Morgen zit ik bijvoorbeeld in the Helix. Theater in Dub, daar draait the Pirates of Penzance. Heerlijke musical is dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom je vaak naar Nederland om te gaan kijken? Ik mis het NLse theater zo in Amerika...
Stoer.. in het wereldje zoals de musical cabaret , of zoiets wat je hebt laten zien ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genietenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Les Mis is inderdaad anders als ik het zo zie op tv..de promostukjes daarvan. Ik zelf ben nooit naar les Miserablës geweest
Moet ik alleen gaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genieten
Les mis gaat ook in het weekend door he? nou gaat remko ook door in het weekend he ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genieten
Heeft niks te maken met het feit dat je nog niet naar Les Mis bent gegaan, Joseph zit niet in Les Mis, hij had het nog geen dag volgehouden op de barricade, die Joe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet ik alleen gaanDoe ik maar niet. Hein was mijn Joseph
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wimquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Cee het volgende:
(maar je komt niet vrolijk de zaal uit zal ik je alvast vertellen)
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een cursusje argmentatie en retoriek zou je geen kwaad doen, haaibaatje!
Nee hoeft niet hoor. Ik wens je veel plezier donderdagquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Haaibaai, ik ga waarschijnlijk 2 oktober in mijn uppie. Dus als je meewil, moet je het zeggen, dan hoef je niet alleen
Dat bedoelde ik niet, je interpreteert sommige antwoorden van anderen alleen vaak verkeerd, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..[ afbeelding ] Wel gemakkelijk hé om mensen discrimineren zoals gisteren bij Hein Gerrits, Laag wijf ben je..
hehehquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
als ik homo's zou haten, zou ik niet naar Joseph kijken he![]()
Tien (nou ja, bij het begin) "lekkere" kerels halfnaakt op tv. Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Ja sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Heb jij zitten sjanzen met Javert?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Nee, met Valjeanquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb jij zitten sjanzen met Javert?![]()
WimEen ontzettende mopperkont op het podium en off-stage was het zo'n geinpochem.
![]()
Ja, dat denk ik ook. Zeker met het nummer dat hij gekregen heeft.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |