arme jongen tochquote:
Is wel nodig, sta hier op het punt om mijn tering tyfus #$%#$% collega dood te beuken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja nou voor het goede doel laten we 'm z'n gang gaan
* Sgele schenkt voor Droxz een ubergrote Droxz Special in
niet doen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo menschen!
Ik... ben ... er ... weer.... *gaap*
* Dr.Droxz pakt zaag en zaagt pols af....
mmm... vooruit dan maarquote:
Zo erg al weer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is wel nodig, sta hier op het punt om mijn tering tyfus #$%#$% collega dood te beuken!
GODVER wat een fucking NOOB! ARGGGGGGGGGGGGGG
Jahoor, nu binnen 15 min al... mijn dag kan niet meer stuk
Thx, smaakt goed!
kunnen we mn voet ruilen met jou pols?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmm... vooruit dan maar
Mogguh Draakje!
(doet wel au! )
ik denk dat dat zo raar loopt en typtquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we mn voet ruilen met jou pols?
Tell..quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo erg al weer?![]()
Die kerel had het hier nooit zo lang uitgehouden
beeld het zich inquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat dat zo raar loopt en typt
* Crazy-M geeft een nieuwe koffiequote:
o foute uur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
eindelijk eens wat leuke muziek op Q
hi!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:15 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
THANK GOD IT'S FRIDAY!
![]()
![]()
mogguh
ha ha ja dat welquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat dat zo raar loopt en typt
WOEI,quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:M
O
G
G
U
H
D
R
O
x
Z
!
H
E
B
B
E
N
W
E
E
R
N
O
G
E
E
N
B
E
E
T
J
E
Z
I
N
I
N
V
A
N
D
A
A
G
?
Nou?He?
![]()
auw mn ogenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:M
O
G
G
U
H
D
R
O
x
Z
!
H
E
B
B
E
N
W
E
E
R
N
O
G
E
E
N
B
E
E
T
J
E
Z
I
N
I
N
V
A
N
D
A
A
G
?
Nou?He?
![]()
Serieus, dat er mensen met hem samen kunnen werken, en dat hij een vriendin heeft... niet te GELOVEN!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo erg al weer?![]()
Die kerel had het hier nooit zo lang uitgehouden
FUBAR!quote:
ben je vrij ofzoquote:
whahahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus, dat er mensen met hem samen kunnen werken, en dat hij een vriendin heeft... niet te GELOVEN!
Maar... als hij bij zijn vriendin is heeft hij NIETS te vertellen
Zijn vriendin kwam een keer hier langs, en mijn kut collega had spontaan geen grote mond meer...
Ik tegen kut collega (naast hem stond zijn vriendin), EJ! we willen koffie, ga eens halen! ...vriendin kijkt me aan... en kut collega ging gelijk koffie halen... echt. Hij heeft thuis bij zijn vriendin niets te zeggen, dus dan wil hij maar op zijn werk een grote bek geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |