quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
Mensen die met de trein gaan als ze haast hebben
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
Mensen die met de trein gaan als ze haast hebben
Ach, als je OV hebt en geen haast (en welke student heeft er nu haastquote:
Ietsje langer wachten voor een goede aansluiting krijg je een hoop blije mensen van, dus een goede zaak... maar waar het hier denk ik om gaat zijn mensen die rustig naar een trein toe slenteren die al te laat is. Dat kost inderdaad alleen maar tijd. Je hoeft niet te sprinten ofzo, maar je kan wel doorlopenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:36 schreef Aeterna het volgende:
Ken het, maar het kan ook zijn dat er een andere trein wat later aankomt, en dus wordt er even gewacht op de mensen die moeten overstappen.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel vaak heb meegemaakt hoor, dat je als student zijnde al een vrij KRAP schema hebt wat betreft treinen.. en dat trein dan wacht op rennende studentes .. net 2 mintuen te laat bent voor je volgende bus of trein en je iedereen loopt te vervloeken ..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef Henno het volgende:
[..]
Ietsje langer wachten voor een goede aansluiting krijg je een hoop blije mensen van, dus een goede zaak... maar waar het hier denk ik om gaat zijn mensen die rustig naar een trein toe slenteren die al te laat is. Dat kost inderdaad alleen maar tijd. Je hoeft niet te sprinten ofzo, maar je kan wel doorlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |