Slaap lekkerquote:
Het is nog niet te laatquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Klonk het volgende:
en van al die goeie plannen is geen fuck terecht gekomen, niets zuipen in de kroeg met vriendenkut ik zit onder de plak, zelfs als ze er niet is
Oeh, smakelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een halve fles whiskey staan, zal ik
En dan ook nog weten dat ZIJ WELquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Klonk het volgende:
en van al die goeie plannen is geen fuck terecht gekomen, niets zuipen in de kroeg met vriendenkut ik zit onder de plak, zelfs als ze er niet is
Oeh.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een halve fles whiskey staan, zal ik
en vanavond weer, ze zijn met de hele groep bij een roemeense collega thuis uitgenodigdquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ook nog weten dat ZIJ WEL
Dan neem je toch iets sterkersquote:Op donderdag 25 september 2008 22:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was dat. Lang geleden, te lang geleden
.
Ben wel weer helaas door mijn bier heen.
Rocket Fuel ftwquote:[b]Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Klonk het volgende:[/b
god mag weten wat die gekken allemaal stoken in hun schuurtjes
Cragganmorequote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh.
Ik lust ook wel een glaasje.
Welke Whisky heb je?
Dan ehm, heb je een alcoholprobleemquote:
quote:
volgens mij geen oostblokker zonder dat ze iets in het schuurtje hebben staan om iets te maken wat meer alcohol bevat dan pure alcoholquote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook eens in Roemenië een zelfgestookt ietsje gedronken van wat slovenen die het van huis meegenomen hadden in een anonieme PETfles. Staat nog ergens op Google een filmpje van zelfsch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |