klaagbaakquote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Boven mij woont dus een meisje. Sinds een week of wat speelt ze iedere facking dag hetzelfde kutnummer. Een weemoedige slok-op-emo-tering-trek met een nederlandse harry op piano. Het klinkt afentoe zo onhoudelijk maar ze is blijkbaar fan! Het lijkt op een chinese love-ballad met nederlandse teksten eroverheen man. Niet normaal zeg ik je..
Eerst dacht ik dat het bij de overburen vandaan kwam want die zijn Cantonees. Tot ik bij boven ging staan luisteren..
1x 2x 3x vind ik niet erg. Ik kan best veel hebben. 10x dat zegt mij dat je ws. een groot fan bent van die teringherrie. Maar zij speelt het dus 4-5000x achter mekaar! En ook niet het hele nummer, nee 1 passage. Het fokking tering refrein met die weemoedige kutzanger in het Nederlands wel te verstaan. 4uur dat refrein in de herhaling! Het begint al voordat ik opsta. What the fok scheelt er aan haar?
Ik weet niet hoe dat heet maar ik benoem het offocieel tot martelnummer. Ik krijg er serieus migraine van.
Nederlanders kunnen niet zingen en moeten hun waffel houden vind ik..
Dat Kutwijf heeft zich natuurlijk laten neuken in Spanje door een negert en denkt nu elke dag aan die facking gast. Maar dan moet zij hem lastig vallen met dat ondraaglijk vrouwelijke gezwijmel van haar en niet mij!!!!
vrouwen....
Of een beetje Earth 2 : Special Low Frequency Version of Aphex Twinquote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef On het volgende:
Zet gewoon je raam open en zet wat Merzbow of Sunn 0))) op.
Was het toevallig hoofdgeitebreier Harry?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een weemoedige slok-op-emo-tering-trek met een nederlandse harry op piano.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of een beetje Earth 2 : Special Low Frequency Version of Aphex Twin
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maar zij speelt het dus 4-5000x achter mekaar!
Durf ik niet. Wil het niet weten. Ik probeer het juist te verdringen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef Desunoto het volgende:
Google even de lyrics en vind een youtube link en laat ons dat nummer horen..
Faalhaas.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Durf ik niet. Wil het niet weten. Ik probeer het juist te verdringen.
Vertel, dan kunnen we het Googlen en dan onze eigen mening erover vormen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik weet eindelijk wat die zanger zegt want heb het vandaag weer een keer of 300 aan mogen horen. In mn slaap!
Hij zei emo, niet homo.quote:
Oh oh, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja da's niet genoeg.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja ze ziet er zeker niet slecht uit. Half-indisch/Nederlands. Een Pinda.. Kaas dus.
Maar als ze zulke muziek draait.. De zanger zingt iets van "Nu of nooit"
Het wát? Doe's een linkje of zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:31 schreef Biogarde het volgende:
Wat bagger verwijderd. Mensen, we zitten in KLB en niet op het forum van 16-jaar-en-drachtig.
Reageren kan in het daarvoor bestemde topic wat ons forum rijk is.
Zegt ie toch, iets met 'nu of nooit'.quote:
Het is de tweede die marco borsato link op google zelfs met chinees deuntje !quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef massy het volgende:
1e link op google![]()
De Kreuners
Nu Of Nooit
Het schemert in de kamer
En Marvin Gay zingt zacht
Ze schenkt wat wijn in
En ze lacht naar mij
We zitten samen op de bank
Ik schuif wat dichterbij
En ik praat over voetbal
Maar zij weet waar ik op wacht
Ik wilde eerst niet komen
Ik dacht weer zo'n zelfde feest
Vol saaie mensen
Ik drink wel alleen
Maar ik kwam toch
Ik zag jou
Mensen gingen één voor één
En ik kreeg dat gevoel weer
Dat zolang was weggeweest
Refrein:
Wij tweeën
Hier samen
Dit kon wel eens
Het begin zijn
Van ons tweeën
Wij samen
Het hangt in de lucht
Als nu maar
Één van ons
Ons tweeën
Zegt wat er gezegd moet worden
Hier, nu of nooit
Ik zoek wanhopig naar de woorden
Die ik zeggen wil
En ik weet dat jij hetzelfde doet
De tijd verstrijkt
We weten dat het nu gebeuren moet
Toch zeg ik niets
En het blijft angstig stil
Refrein [2 maal]
Ben nu wel benieuwd hoe dat klinkt. Doe eens Youtube linkje of zo plaatsen, ik ben te lui.quote:
Klacht ongegrondquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja ze ziet er zeker niet slecht uit. Half-indisch/Nederlands. Een Pinda.. Kaas dus.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:58 schreef DeX090 het volgende:
Het is misschien maar een idee, maar heb je al overwogen om eens te gaan vragen of de muziek iets zachter kan? Bijvoorbeeld omdat je ligt te slapen, of omdat je die kutherrie niet meer aan kan horen, of omdat je hond de hele tijd rondrent op zoek naar de ultrasone geluiden...
Ik weet het, maar fuck, hij stond nota bene voor de deur al te luisteren of die muziek van haar was. Het enige wat er nog tussen hem en stilte stond, was een deur en een dosis sociale onzekerheid. Het is eigenlijk een evenwicht, aan de ene kant de hoeveelheid last die TS ondervindt van de muziek en aan de andere kant zijn onwil om naar dat meisje toe te gaan en in d'r gezicht te schreeuwen dat die tyfusherrie nu eindelijk een keer uit moet. Best goed experiment eigenlijk. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt. Uurlijks rapport zou wel ok zijn, TS.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]Dat is meestal niet het sterkste punt van mensen die topics in KLB openen.
Zanger Bob?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoho! Ik heb al bij dr aangebeld.. En vanochtend ging ze vrolijk verder. Is dat nummer nu trouwens in ofzo?
Ik zweer die gast uit dat nummer gaat heel vaak vals. Denk dat je dat pas hoort als er een muur tussenzit. Dat houdt veel formanten tegen. En dan pas hoor je hoe zuiver iets wel of niet is. Als je wilt weten welk nummer het is, lees effe een stukje terug. Ik heb niet op die link geklikt dus trouwens weet niet zeker of het 'em is.
'k zat vanochtend met ergernis weer half te slaap-luisteren. En kom erachter dat het twee verschillende nummers zijn die ze kapot draait. Een zingt nu of nooit. Maar waar ik het in de Op. over had zingt "Baaack too Meeeeeeeeeeeeeee Heeeeeeeeeeeeeeeee!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |