ja dat heeft hij gedaan via een pmquote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft boswachter jou even verteld hoe je moet posten?
Dus geen tequila-theorie vanavond voor Jos.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
Ik zit ook thuis maar ga over een paar uurtjes naar MokumKutte is wel dat ik vanavond de bob ben dus ik kan niet zuipen
Ja, dan slaap ik in Amserdam. Na de wedstrijd dus de stad inquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat toch bij borac wel zuipen he
Zoals wat ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef gers het volgende:
[..]
ach maar sommige dingen zijn best tof enzo
Zoveel hosselbare wijven zijn er niet tijdens ajax hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dus geen tequila-theorie vanavond voor Jos.
let op he joske sommige kan je niet husselen zonder dat het je 2 geeltjes kostquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, dan slaap ik in Amserdam. Na de wedstrijd dus de stad in
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?
Whehe die maat waar ik ga slapen woont 10 min lopen van de wallenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
let op he joske sommige kan je niet husselen zonder dat het je 2 geeltjes kost
ArenA tja daar gaat het al fout hé!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zoveel hosselbare wijven zijn er niet tijdens ajax hoorWel een paar natuurlijk, maar in de Arena kan je geeneens tequila bestellen
die spaansequote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe die maat waar ik ga slapen woont 10 min lopen van de wallen![]()
hopelijk heb ik voor die tijd een mokkeltje anders weet ik het wel
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een keer bij de F-side gezeten bij Ajax
Overlopert!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Durfde ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeker flink juichen toen ajax een tegengoal kreeg?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik maak mezelf tenminste nuttig
bij welke wedstrijd NoelGallagher?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ajax - Heerenveenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bij welke wedstrijd NoelGallagher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |