Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemtquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
wat is dan goedkoop en wat werkt goed
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
heb ooit wel me konthaar verwijderdquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....
Mooiboy OF metrosexueel OF verkapte homo.
![]()
Ik geloof er geen zak van.
Stoere Fok! Baas die je bent !
Jij besteed heul geen 20 minuten aan die onzin.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee gohal ben ik nog zo bezopen heb ik nog steeds eisen
(niet gemeen bedoeld hoor
)
Lolbroek + Zelfvertrouwen =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik mag het hopen jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
I would make you an offer you can't refusequote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
heb ooit wel me konthaar verwijderd![]()
aansteker en je scheet willen aansteken werkt niet goed als je dronken bent
Dries Roelvink Styloquote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik val dit keer buiten de top 10quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lolbroek + Zelfvertrouwen =
zou ik door de keuring komenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.quote:
Haha, ja vastquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
I would make you an offer you can't refuse
mwha opzich was het grappigquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna Darwin Award waardig.
Joh, maagdelijk is my middle namequote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.
Puriteins !
Maagdelijk !
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
zelfs jezus zou dat niet gelovenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
Jammer, Jordy!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!
vroegah stonden er pics in me foboquote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
BT =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
BWAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |