Vind het veel fijner dan 25 of 50 posts per pagina. Slechts 3 pagina's in totaal per topicquote:
wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
Ik kom ook wel even helpen met meeposten. Hoe is het hier? Ik heb net mijn prikjes gehad voor de grote trip.
130 euro voor 3 vaccinaties!![]()
Jeutje, maar goed, het niet doen is ook geen optie.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
Ik kom ook wel even helpen met meeposten. Hoe is het hier? Ik heb net mijn prikjes gehad voor de grote trip.
Ik zie haar niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, op deze manier komt die meid nooit uit het blikveld, kom op posten!
Waar leidt de grote trip heen?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
Nieuw-Zeeland, Maleisie, Thailand en ik wil eigenlijk ook nog naar Cambodja. De laatste maand staat nog niet gepland, dus kan alle kanten op!quote:
Die miep in de OP, wat een raar soort string is dat.....quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie haar niet?
EDIT: Wellicht heeft het ook te maken met mijn pagina instelling
Ow, nee dat had ik over het hoofd gezienquote:Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die miep in de OP, wat een raar soort string is dat.....
Ja, ik heb ook echt zoveel zin. Ben al zo lang aan het aftellen nu komt het eindelijk dichtbij! Maar eerst 6 weken achter hobbits en orks aan rennen!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een gaaf vooruitzicht, Smash-it!
Mijn beste vriendin is een paar jaar terug ook naar Cambodja geweest en was er helemaal lyrisch over.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, nee dat had ik over het hoofd gezien
Nieuw-Zeeland met mijn beste vriendinnetje, Maleisie met mijn 2 zussen en de laatste maand die nog openstaat ga ik wel alleen. Maar iedereen die ik spreekt zegt dat je waarschijnlijk toch nooit echt alleen bent, als je maar een beetje in hostels gaat slapen enzo!quote:
Toe maar! Leuk hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, Maleisie, Thailand en ik wil eigenlijk ook nog naar Cambodja. De laatste maand staat nog niet gepland, dus kan alle kanten op!
ik zit nog steeds op pagina 1 marrijequote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toe maar! Leuk hoor.
Thanks, eindelijk pagina 2.
Oh cool, dat doe ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duurt bij mij nu nog 54 posts ... Tot 101.
En dan een volledig grijze achtergrond. Je eigen posts hemelsblauw en die van de TS bloedrood maken!quote:
ik heb 100 post per paginaquote:Op donderdag 25 september 2008 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het lekker bij mijn 50 posts per pagina
Dan heb je altijd de 301ste post op een vierde pagina. 101 ppp FTW!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |