Wat heeft ze gedaan dan? Het is een mooie dag voor vuige details.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zat ook op die B&A site. Maar daar werd ze gisteren uitgekotst omdat ze zich op de fandag zou hebben misdragen.
Jaja.quote:"Ik weet helemaal niets van een aangifte.
Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigement nu echt uit gaat voeren.
Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde.
Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Of Tamara en ik een kindje verwachten ?
Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo.
Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad.
Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen.
Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan.
Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje.
Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden.
Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot.
Maar dan is de druk van de ketel en het is klaar.
Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster."
Omdat Amanda dat niet wilde. Waarom is alleen NL eruit gedonderd? Het was de tendens daar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:45 schreef hondjes het volgende:
blijft het nog steeds de vraag,,waarom werd hij er niet onmiddelijk uitgedonderd,,door de regie.
ben benieuwd of dit nu ook echt naar buiten komt.
Ze maakte de hele tijd foto's en liet Brian en Amanda geen moment met rust. Zelfs als ze in een privékamertje zaten (Waarom, vraag ik me nu af? Moest Amanda alle hoeken van dat kamertje ook zien?) dan kwam zij nog met haar fototoestelletje binnen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:46 schreef noekje het volgende:
Wat heeft ze gedaan dan? Het is een mooie dag voor vuige details.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze maakte de hele tijd foto's en liet Brian en Amanda geen moment met rust. Zelfs als ze in een privékamertje zaten (Waarom, vraag ik me nu af? Moest Amanda alle hoeken van dat kamertje ook zien?) dan kwam zij nog met haar fototoestelletje binnen.
Zoiets. Oma Jopie was heel boos op haar.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
De toorn van Oma Jopie. Arm mens. Laten we haar een glitterplaatje sturen.
Oh, wacht even
..
en Angela Vs "gewéldige sex" Rossana ook nietquote:
En Danny versus Scientology!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
en Angela Vs "gewéldige sex" Rossana ook niet
nou, da's de mooiste van al.quote:
Wie zijn Friebel vs Rochel Noekje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
En toch mis je de glitter en de glamour hier in Nederland. In Amerika hadden ze Paris en Nicole. Wij moeten het doen met Brian vs Amanda en Friebel vs Rochel. Da's toch anders.
Rachel Hazes vs haar moeder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie zijn Friebel vs Rochel Noekje?
Wat een vreselijk verhaal is dat ook weer!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Rachel Hazes vs haar moeder.
[RACHELGATE] ouders Rachel Hazes brengen boek uit, $1
Ah! Thanks Noekje, lekker leesvoer voor het weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Rachel Hazes vs haar moeder.
[RACHELGATE] ouders Rachel Hazes brengen boek uit, $1
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ik heb net besloten om vanmiddag lekker vrij te nemen. Bijna klaar met wat er nog op mijn bureau lag en ik heb vandaag geen zitvlees om mee aan mijn bureau te zitten. De vrijheid lonkt en ik lonk graag terug.
Let the weekend begin over een uur of twee.
Net die clip even vluchtig bekeken, maar dat is bijna eng, zo vergelijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |