Yup onderbroeken is mijn favo onderwerp.....quote:
wet Beppy en de Cstringquote:
ik lig helemaal in een stuip ik zag dat je een topic aangemaakt hadquote:
Met de hits:quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
leuke bandnaam: Wet Beppy and the Cstrings.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
wet Beppy en de Cstring
ik zou meteen de cd kopenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wet Beppy en de Cstring
vergeet de superhit niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de hits:
It's raining men
And when the rain begins to fall
Sunday, bloody Sunday
A wetter shade of red.
quote:
En natuurlijk de hit Black Betty Wet Beppy.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam,
Wet Betty's got a crotch, bamm a lam
That bleeds too much, bamm a lam
Just put a cork in it, bamm a lam
And go sit on it, bamm a lam
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam.
Ah okay dank je, kon hem niet helemaal plaatsen, vreemde vorm...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef CarOnline het volgende:
Een schuurspons.
Ik kreeg net in dat andere topic nog een fijne variant op de tampon: de blabla cup ofzo, dat is een soort enorme rubber vingerhoed die je erin schuift.
Alleen.. hoe haal je zoiets er netjes uit zonder te lekken
Jeez, wat een monsterlijk ding he? En die kleur roze, bleghquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef CarOnline het volgende:
Een schuurspons.
Ik kreeg net in dat andere topic nog een fijne variant op de tampon: de blabla cup ofzo, dat is een soort enorme rubber vingerhoed die je erin schuift.
Alleen.. hoe haal je zoiets er netjes uit zonder te lekken
Daar zit best wat in. Zullen we hier eens een experimentje gaan uitvoeren?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef Manu82 het volgende:
Zouden vrouwen die teveel met elkaar praten op internet op een gegeven moment ook tegelijk PMS en al die rotzooi krijgen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jeez, wat een monsterlijk ding he? En die kleur roze, blegh![]()
Nee, dan dit:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit best wat in. Zullen we hier eens een experimentje gaan uitvoeren?
Compleet met diagrammen en cyclus metingen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit best wat in. Zullen we hier eens een experimentje gaan uitvoeren?
Ik snap nog steeds niet hoe dat zatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef blomst het volgende:
de cstring zal altijd nog beter zitten dan dat touwgeval van Lise.
Met ringetjesquote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Gewoon voor geen meter.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dat zat
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Met ringetjesWaarom zou je dat nog aandoen? comfortabel is het niet, het bedekt niet én het is niet sexy. Wat blijft er dan nog over??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan?Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Met ringetjesIk wil het echt niet meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Heb ik gisteren gewoon Het Blok genist, kom ik nu achter. Kan ik dat nog ergens nakijken. Tijd zat, nu dat etentje vanavond over een maand blijkt te zijn.
Dank!quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef Marrije het volgende:
Even snel deze pagina volposten, dan krijg ik dat malle kind bovenaan de pagina niet meer te zien.
mag ik je helpen met snel posten ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef Marrije het volgende:
Even snel deze pagina volposten, dan krijg ik dat malle kind bovenaan de pagina niet meer te zien.
jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mag ik je helpen met snel posten ?
Duurt bij mij nu nog 54 posts ... Tot 101.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Is deze pagina nou nog niet vol?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duurt bij mij nu nog 54 posts ... Tot 101.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |