Droxz waar ben je geweest!!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele!!!!!! Brabantse pimp!!!!!!!!!!!
DROXZEPOXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net of wij dat willen wetenquote:
Gedraag je alsjeblieftquote:
3 x wezen rokenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Droxz waar ben je geweest!!
handig voor t leger...blijft lang goed!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gedraag je alsjeblieft!
Owja trouwens iemand zin in een hamburger?
Hamburger blijft twaalf jaar goed
020 - LALA! 020 - LALA! 020 - LALA!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZEPOXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Noorderling !!!!
Dude, ik verklap hier niet alles hequote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net of jullie dat niet willen weten, ik wil meer info!
Jah om hun vijanden een ziekte tegevenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
handig voor t leger...blijft lang goed!
Haha.. Barra phone pranked you!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Logician het volgende:krijg net een klant aan de lijn, probeer in mijn beste grieks te zeggen dat ik alleen engels spreek, gast begint keihard te lachen en hangt op..
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hufterquote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Logician het volgende:
krijg net een klant aan de lijn, probeer in mijn beste grieks te zeggen dat ik alleen engels spreek, gast begint keihard te lachen en hangt op..
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Logician het volgende:
krijg net een klant aan de lijn, probeer in mijn beste grieks te zeggen dat ik alleen engels spreek, gast begint keihard te lachen en hangt op..
Whaha de zorba dance!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gast had echt zoiets van.. WTF ROFLMAO... *doet ophangen*
Knap dat je al wat Grieks kent!
* Dr.Droxz moet denken aan zorba's dance...
quote:
Vanavond maar even kijkenquote:
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact JE MOEDER!
URL: nl.youtube.com/watch?v=oWYHO1tLcqY
Category: Multimedia Download
Probeer via proxyquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond maar even kijken
[..]
verdikkiequote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik verklap hier niet alles he
Hoooi!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Menschen! Ik ga er vandoor
Fijne avond!![]()
![]()
![]()
Alles met het woord "proxy" via b.v google. krijg ik de zelfde melding, is wel goed gedaanquote:
Oh, das wel bagger..quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles met het woord "proxy" via b.v google. krijg ik de zelfde melding, is wel goed gedaan
Of iemand hier moet nog een leuke proxy voor me hebben, zodat ik die kan instellen?
Ik heb een lijstjequote:Op donderdag 25 september 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gast had echt zoiets van.. WTF ROFLMAO... *doet ophangen*
Knap dat je al wat Grieks kent!
* Dr.Droxz moet denken aan zorba's dance...
Doei!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
![]()
Ej GRTDOJW pimp!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
![]()
Kalispera doet me denken aan basi en adriaanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje
kalispera = good afternoon
Milate Ag-glika? = do you speak english
Then mi`laow elleeni`kah = I don't speak greek
siemera = today
Ne = yes
Ochie = no
Adio = goodbye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |