Schijt jij je broek ook maar volquote:
gvd koffie over het toetsenbord hierquote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze dachten dat Griekenland in Italie lag?
ff bij collega op bezoekquote:Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Weer de hele dag niksen dus!
* Sgele gooit een doekjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef Logician het volgende:
[..]
gvd koffie over het toetsenbord hier
jah kloptquote:
uurtje eerderquote:
* Crazy-M geeft doekjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef Logician het volgende:
[..]
gvd lichaamsvocht over het toetsenbord hier
* renedis schijt in zijn broek en gooit de poepbroek naar Sgele toe!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijt jij je broek ook maar vol
half uur laterquote:
* GilaMonyet kijkt verbaasd naar de capriolen van iedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:51 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis schijt in zijn broek en gooit de poepbroek naar Sgele toe!
He gatsie...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:51 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis schijt in zijn broek en gooit de poepbroek naar Sgele toe!
gooit een volgescheten banannenschil naar gilamonyetquote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet kijkt verbaasd naar de capriolen van iedereen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gooit een volgescheten banannenschil naar gilamonyet
Jij met stoppen met mij na te willen doen..ik zei alleen dat je je broek vol moest schijten....leer lezen schele!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:56 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa dat krijg je er van als je daar om vraagt.
tjaa ik deed het.. jij ontvangt hetquote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij met stoppen met mij na te willen doen..ik zei alleen dat je je broek vol moest schijten....leer lezen schele!
Zat er bloed op die schil?quote:
terug sturen: afzender onbekendquote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij met stoppen met mij na te willen doen..ik zei alleen dat je je broek vol moest schijten....leer lezen schele!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |