quote:
Ik las even 'ik ben bij de gendarmerie gemaakt'quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Me too, volgens mijn ouders ben ik in het gardameer gemaaktleuke info
Mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik made in italy was, pas later snapte ik hem...
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Me too, volgens mijn ouders ben ik in het gardameer gemaaktleuke info
Mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik made in italy was, pas later snapte ik hem...
Ze dachten dat Griekenland in Italie lag?quote:
en zo ie zo kan je vaak van onder toch niet meer zien wat voor kleur het wasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
snap niet dat mensen op een haarkleur kunnen vallen.. ik val op een persoon. en of ze dan blond of zwart of rood haar heef interesseert me geen fuck
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze dachten dat Griekenland in Italie lag?
* GilaMonyet ziet dat hier veel mensen van kalemuizen houdenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en zo ie zo kan je vaak van onder toch niet meer zien wat voor kleur het was
en als dat wel zo is moet ze daar heeeeeeeel snel verandering in brengen![]()
nee over het made in .. verhaalquote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze dachten dat Griekenland in Italie lag?
Joy!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
morge weer een ritje in een brw wagen
Weer de hele dag niksen dusquote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
morge weer een ritje in een brw wagen
Nee da's ook weer zoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee over het made in .. verhaal
en als je weet wat het betekend wil je het niet meer weten zeg maar
Gilet?...quote:
Ik moet nog 1 uur en 15min..quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 uur en 45 minuten te gaan,
damn.... En... hebben we er hier nog een beetje zin in?
geilquote:
nog 17 minutenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
DROOOXXZZZZZZZZZZ!!!!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |