quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra heeft een intressant verhaal over zijn dinner met een klant van gister!
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef renedis het volgende:
[..]
barraaaaaa? vertel eens....
* renedis pakt een stoel en luisterd naar barra zijn verhaaltje
Lief bedoelt... maar ik kokhals al bij de gedachtequote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ geeft LovelyLady een vers italiaans broodje met verse mozzarella![]()
dat zal een stuk beter smaken dan zo'n ranzig kaas crosantje
sgele snapte het welquote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg eerder of je een kaascroissant wilde meenemen voor me...
blijkbaar is de boodschap niet goed overgekomen en heeft iemand anders mijn kaascroissant gekregen en opgegeten
Collega!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent toch ook een Sensei?
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief bedoelt... maar ik kokhals al bij de gedachte
* LovelyLady houdt niet van mozzarella
Doei LLquote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is er weer vantussen.... kind ophalen enzo
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Vergeet je croissant niet! heb je net een nieuwe gegeven!!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dankje,quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan ook maar geen koffie met gebak denk ik zo .....
Rustig aan he Draakje!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ga ik nu serieus een goede poging doen om mn poot tot rust te krijgen
quote:
quote:
Jah echt slecht..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt he... wtf is wrong with people
gaat niet lukken alles is nu dichtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee dankje,
Maar een stuk pizza zou ik wel opkunnen
* LovelyLady rent nog ff terug, grist naar kaascroissantje en gaat de deur uit...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
Vergeet je croissant niet! heb je net een nieuwe gegeven!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |