De echte Qasanova manier natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het heel subtiel. Zo subtiel dat jij het niet merkt.
Hoop vandaag alleen beetje inhoudelijke posts te maken, vond deze dan ook wel nuttigquote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Kluts het volgende:
Bijdehandje.
Het is wel een relaxte dude trouwens.
Jij was hier toch de expert in het negeren van signalen?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het heel subtiel. Zo subtiel dat jij het niet merkt.
Zullen we het dan maar een brede maatschappelijke discussie over de urbanisatiedrang van de geel/wit-gestreepte meikever op gaan starten? Is dat inhoudelijk genoeg?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop vandaag alleen beetje inhoudelijke posts te maken, vond deze dan ook wel nuttig
yup
Ik ben de allerbeste daarin.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was hier toch de expert in het negeren van signalen?
van mij zal je zeer weinig inhoudelijks erover horen, want zoveel weet ik daar niet van. Eigenlijk kan ik wel zeggen helemaal niks.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Kluts het volgende:
Zullen we het dan maar een brede maatschappelijke discussie over de urbanisatiedrang van de geel/wit-gestreepte meikever op gaan starten? Is dat inhoudelijk genoeg?
quote:
Over het algemeen geven je ouders je een naam en verzin je die niet zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
iemand.. hmm wie noemt zichzelf nou iemand
U riep?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De echte Qasanova manier natuurlijk.
Ahh daar is hij dan!quote:
Ik heb anders ook weinig zinnigs te meldenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
ik probeer jou zo goed mogelijk gezelschap te houden.. verder heb ik hier weinig te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |