quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Toetercavia het volgende:
Hyves Tiny en Lau
Het is écht een prettig gestoorde blokkerteef met veels te veel vrije tijd, die wanhopig haar uitgedroogde vagina probeert te compenseren met een 'vlot' kapsel en glitterplaatjes op hyves waar ze mensen een gelukkig maandagochtend wenst..
die is dan weer minderquote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding, als ik ooit nog zoiets vind in mij inbox dan zal ik je laten zien wat voor een buitenlander ik ben. En nou opgekankerd.
Iedereen zou haar gewoon te gelijk moeten PMenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef MASD het volgende:
Dan zal iemand haar moeten pm'en! Wie durft het aan?
]http://forum.fok.nl/topic/1201519[/quote][/url]quote:Aan: DarkDream
doe es reageren?!
[url=http://forum.fok.nl/topic/1201519
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Neuken?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?
Ah, okay, duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.
En het dan vreemd vinden dat ik zo'n mailtje ga sturen...duhhh!
Gelijk heb je, meid! Die buitenlanders van tegenwoordig denken dat ze met alles weg kunnen komenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ben blij dat je goed eigenbeeld van je zelf hebt met die avatarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
En als Nederlander dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |