Die hoorde er nietquote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeanders had ik de
er niet achter gezet
!
goed ideequote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bij een sekslijn ofzo werken als ik studeer
Jij kunt veel beter krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bij een sekslijn ofzo werken als ik studeer
Dit is een leraar met een bakkebaard, 42 paar schoenenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren nou nooit.
(Chrristelijke school, hah)
Bedankt maar ik vraag 't wel aan m'n vaderquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef jordeeeh het volgende:
Zo was ik weer.
En ik blijf lekker uit deze pauper SC.
jordeeehquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef jordeeeh het volgende:
Zo was ik weer.
Ik heb je pm's gemistquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef jordeeeh het volgende:
Zo was ik weer.
anders wil ik je wel bijles geven hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedankt maar ik vraag 't wel aan m'n vader.
Ohja, het FREE JORDEEEH kan nu uit je naamquote:
Gul van ze.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De meisjes kregen bij ons altijd een zelf gegoten dildo van hun eigen penis van die pedoleraren
Wieso dasquote:
Ja, succes met die kutusers uit de SC te houden.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan houden we een opruiming
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En je weet niet wat een fluffer is hé?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, ik krijg net een brief van mn werk omdat ik niet bij het werkoverleg was, staat er dit:
FAP-uren zijn je daadwerkelijk gewerkte urenja dat kun je wel stellen ja.
HAHAHA ER STAAT FAPquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, ik krijg net een brief van mn werk omdat ik niet bij het werkoverleg was, staat er dit:
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |