abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3566967
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:18 schreef Herald het volgende:
Zoals Skull-Splitter ook al zei, het is lastig die twee te vergelijken. Blade is van oorsprong een comic die geen hond las, en daarna een film. Buffy is van oorsprong een film die geen hond zag, en later een TV serie. Duh dat Buffy dan beter is uitgediept, maar Buffy alleen is niet leuk. Buffy moet het hebben van de scoobygang, en dat heeft Blade niet. En zonder scoobygang is Buffy een te serieuze muts dan dan is Blade wel leuker.

maar goed, mijn favo slayer:

[afbeelding]

oe ja geil Eliza Dusku

alhoewel Bring it on een crapmovie was was ie door haar nog wel te pruimen

donderdag 21 maart 2002 @ 16:52:49 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3568049
Voor diegene die struikelen over het verhaal van Blade... Dat schijnt met het vervolg een stuk sterker in elkaar te zitten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3568194
bron IMDB:

Plot

A rare mutation has occurred within the vampire community. The Reaper. A vampire so consumed with an insatiable bloodlust that they prey on vampires as well as humans, transforming victims who are unlucky enough to survive into Reapers themselves. Now their quickly expanding population threatens the existence of vampires, and soon there won't be enough humans in the world to satisfy their bloodlust. Blade, Whistler (Yes, he's back) and an armory expert named Scud are curiously summoned by the Shadow Council. The council reluctantly admits that they are in a dire situation and they require Blade's assistance. Blade then tenuously enters into an alliance with The Bloodpack, an elite team of vampires trained in all modes of combat to defeat the Reaper threat. Blade's team and the Bloodpack are the only line of defense which can prevent the Reaper population from wiping out the vampire and human populations.

niet echt een wereldschokkend verhaal

donderdag 21 maart 2002 @ 17:15:31 #29
25198 F1r3Starter
Don't walk the grass!
pi_3568319
quote:
wtf? Buffy heeft een aantal slechte afleveringen (deze nog nooit gezien overigens, als ie al bestaat), maar ook veel goede afleveringen.
Dat aflevering bestaat zekers. Maar wat ik vooral nogal vaag vindt, is dat het schoolgebouw bij Buffy vaak zwaar beschadigd raakt en dat er leraren sneuvelen (opgegeten door één of ander vaag monster) en niemand vragen stelt. Geen politie en dat soort dingen.
quote:
Erm.. kruizen en staken tegen vampieren is onderdeel van de legende die al een aantal eeuwen bestaat.

Ja precies, maar dat gedeelte van de legende vindt ik nou nergens op slaan. Zilveren kogels, knoflook dat zijn dingen die mij iets logischer klinken, bepaalde stoffen die schadelijk zijn voor vampieren.

quote:
maar heeft Blade een goed verhaal?
Mwaa, redelijk verhaal van Blade 1, okee geen Shakespear maar toch. Blade 2 schijnt trouwens beter te zijn.
A dirty mind is a joy forever
pi_3571287
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:15 schreef F1r3Starter het volgende:

Dat aflevering bestaat zekers. Maar wat ik vooral nogal vaag vindt, is dat het schoolgebouw bij Buffy vaak zwaar beschadigd raakt en dat er leraren sneuvelen (opgegeten door één of ander vaag monster) en niemand vragen stelt. Geen politie en dat soort dingen.

Daardat ze op een plek wonen waar dit "normaal" is kijken ze er niet van op. Verder speelt het hoofd van de school en de burgermeester nog een dubbelrol dus loopt het allemaal niet zo'n vaart met dat soort zaken.

Pure actie Blade maar buffy heeft een aantal heel goede afleveringen (faith vs buffy) en natuurlijk SMG.

donderdag 21 maart 2002 @ 23:19:01 #31
12888 Skull-splitter
pi_3572747
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
bron IMDB:

Plot

A rare mutation has occurred within the vampire community. The Reaper. A vampire so consumed with an insatiable bloodlust that they prey on vampires as well as humans, transforming victims who are unlucky enough to survive into Reapers themselves. Now their quickly expanding population threatens the existence of vampires, and soon there won't be enough humans in the world to satisfy their bloodlust. Blade, Whistler (Yes, he's back) and an armory expert named Scud are curiously summoned by the Shadow Council. The council reluctantly admits that they are in a dire situation and they require Blade's assistance. Blade then tenuously enters into an alliance with The Bloodpack, an elite team of vampires trained in all modes of combat to defeat the Reaper threat. Blade's team and the Bloodpack are the only line of defense which can prevent the Reaper population from wiping out the vampire and human populations.

niet echt een wereldschokkend verhaal

Gemiddelde Buffy is ook geen Hamlet-a-like mag ik zeggen. Het gaat erom dat je creatief blijft binnen het genre, en dat betreft gooit Blade het over de (hyper) realistische boeg.
  donderdag 21 maart 2002 @ 23:24:28 #32
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3572818
Blade vind ik 10x beter

(michien wel omdat wesley snipes zo lekker stoer is)

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 21 maart 2002 @ 23:43:27 #33
12888 Skull-splitter
pi_3573124
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:24 schreef Sinaasappel het volgende:
Blade vind ik 10x beter

(michien wel omdat wesley snipes zo lekker stoer is)

Ook een reden om aan te voeren
  donderdag 21 maart 2002 @ 23:44:17 #34
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3573132
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook een reden om aan te voeren

In blade is ie gewoon sexy

val helemaal niet op zwart, maar in blade is ie toch echt

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 21 maart 2002 @ 23:57:26 #35
12888 Skull-splitter
pi_3573333
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

hehe... Charisma, niet?

Iemand al opgemerkt dat het haar in beide films PRECIES hetzelfde model is geknipt als in Demolition Man? (Oud nieuws voor de kenners...)

vrijdag 22 maart 2002 @ 07:19:02 #36
25198 F1r3Starter
Don't walk the grass!
pi_3574818
quote:
Iemand al opgemerkt dat het haar in beide films PRECIES hetzelfde model is geknipt als in Demolition Man? (Oud nieuws voor de kenners...)
Volgens mij heeft die Snipes twee verschillende kapsels gehad in al z'n films. Of kaal of zoals ie het nu heeft. Tamelijk
pi_3575130
Ik vraag me iets af.... in blade 1 ging die grijze gast, die vriend van blade toch dood.

....waarom loopt ie dan weer vrolijk rond in blade 2 ????

pi_3575255
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 09:02 schreef 22339 het volgende:
Ik vraag me iets af.... in blade 1 ging die grijze gast, die vriend van blade toch dood.

ja, dat vroeg ik me dus ook af.

wat nep

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3575341
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 09:25 schreef Vision het volgende:

[..]

ja, dat vroeg ik me dus ook af.

wat nep

Het is fictie dus zowiezo nep
pi_3575953
Vind eigenlijk dat Angel wel bij deze discussie betrokken mag worden.

Angel vs Blade, any thoughts?

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  vrijdag 22 maart 2002 @ 11:24:39 #41
12888 Skull-splitter
pi_3576311
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 09:02 schreef 22339 het volgende:

Hij werd kunstmatig in leven gehouden heb ik begrepen, omdat hij te veel wist om zomaar dood te laten gaan.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 11:34:23 #42
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_3576457
JAAAAAAA!!!!!!

Blade 2 komt tijdens de Night of Terror in Amsterdam.
Dit is 12 april (of 13 april)
Geweldig!
Dat is zo'n anderhalve maand voor de release datum in Nederland.

Laat het nou geen toeval zijn dat ik daar heen ga.

vrijdag 22 maart 2002 @ 11:41:40 #43
1358 Xhorder
He's back...
pi_3576591
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
hehe... Charisma, niet?
Nu we het toch over Charisma hebben. Angel heeft Charisma Carpenter (Cordelia) na Buffy meegenomen in z'n eigen serie. Toch een pluspuntje..

De school van Buffy wordt trouwens aan het eind van het vierde seizoen helemaal vernietigd.. Buffy gaat daarna ook naar college... dus de school hadden ze niet meer nodig.

... na vijf jaar
  vrijdag 22 maart 2002 @ 15:01:12 #44
3767 Herald
Come get some
pi_3579420
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 11:41 schreef Xhorder het volgende:
De school van Buffy wordt trouwens aan het eind van het vierde derde seizoen helemaal vernietigd.. Buffy gaat daarna ook naar college... dus de school hadden ze niet meer nodig.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3579912
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Als man wil ik je daar ook nog wel gelijk in geven. Als mijn lichaam er ooit zo uit kon zien
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:37:08 #46
25198 F1r3Starter
Don't walk the grass!
pi_3580677
Als Angel Blade tegenkomt? Eeehm, ik denk tsjop, af met dat hoofd of hij krijgt een spuit in z'n nek en z'n kop ontploft . Maar hij zal in ieder geval niet twijfelen om 'm om te leggen omdat hij zulke mooie ogen heeft.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 10:37:42 #47
23011 thezeppo
I am Dick Darlington
pi_3586741
heeft iemand blade 2 al gezien?
Bruce's Bar & Grill
  zaterdag 23 maart 2002 @ 11:15:17 #48
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_3586944
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:37 schreef thezeppo het volgende:
heeft iemand blade 2 al gezien?
Over een weekje wel ja
  zondag 24 maart 2002 @ 17:59:31 #49
23011 thezeppo
I am Dick Darlington
pi_3598427
Blade II is HELEMAAL GOED...

ongelofelijk mooie film...

zeker de moeite waard om op t grote scherm te zien!

Bruce's Bar & Grill
pi_4116288
volgens mij hebben de blade fans hier amper buffy gevolgd en andersom..

Buffy heeft in ieder geval een goed verhaal, de maker van de serie is echt een genie en hij weet het voor elkaar te boksen om al 6 seizoens lang het nog interresant te houden.

Trouwens, als buffy vecht is dat niet alleen met computer.. ze doet ook aan vechtsporten als hobby's dus kan heus wel zelf wat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')