abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61909981
Ik had gisteren hetzelfde. Ik lag nietsvermoedend in die stoel, begint 'ie opeens met zo'n haak tussen m'n tanden te porren. Wat een kutgeluid/gevoel.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 17:50:09 #27
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61910101
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Met de assistente van tandarts van der plooooooooooooooooooooeg?

Mét de tandartsassistente van tandarts [snip] goedemiddaaaaag
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_61910181
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mét de tandartsassistente van tandarts [snip] goedemiddaaaaag
Is ze droevig?
0 topics op naam. 14.gif
pi_61910198
Had je afgelopen zondag Reportage moeten kijken, wees blij dat je naar de tandarts gaat

Anders ziet je gebit er over een paar jaar zo uit:

[ Bericht 13% gewijzigd door TheSorrow op 25-09-2008 17:56:47 (zo!) ]
† The 3 Kings †
pi_61910214
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Had je afgelopen zondag Reportage moeten kijken, wees blij dat je naar de tandarts gaat

[ [url=
afbeelding]http://s3.amazonaws.com/static.onmylist.com/list_item_images/46198/bad-teeth_list_view.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Die aflevering was echt jakkiebah.
0 topics op naam. 14.gif
pi_61910234
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Die aflevering was echt jakkiebah.
Smerig inderdaad, dat je je gebit zo kan verneuken? Ze konden niet eens normaal eten?
† The 3 Kings †
pi_61910290
Tandartsen zijn wel goed voor je tandjes... Maar ben blij als de behandeling voorbij is altijd.

Ik kan der niet tegen dat er iets in me mond hangt me speeksel zit op te zuigen en al... ik kokhals gemiddeld zo'n schramele 20 keer tijdens een tandarts bezoek.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:02:30 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61910307
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:

[ afbeelding ]
Heb je wel een leven ofzo? Altijd emt dit soort dingen !
pi_61910343
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef deepart het volgende:
Tandartsen zijn wel goed voor je tandjes... Maar ben blij als de behandeling voorbij is altijd.

Ik kan der niet tegen dat er iets in me mond hangt me speeksel zit op te zuigen en al... ik kokhals gemiddeld zo'n schramele 20 keer tijdens een tandarts bezoek.
Heeel herkenbaar!! Ik heb een nieuwe tandarts (ben er nu een keer geweest) en die vrouw werd er echt boos om "lig nou een keer stil ik denk de hele tijd dat ik je pijn doe"
Nouja zeg, net alsof ik met opzet bijna over mn nek ga
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_61910466
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Fha het volgende:

[..]

Heeel herkenbaar!! Ik heb een nieuwe tandarts (ben er nu een keer geweest) en die vrouw werd er echt boos om "lig nou een keer stil ik denk de hele tijd dat ik je pijn doe"
Nouja zeg, net alsof ik met opzet bijna over mn nek ga
Dat werkt ook lekker mee zo'n sjaggo tandarts Vorige keer had ik een heel lief meisje, die nam alle tijd ervoor. Ze hebben daar een apparaat voor tandsteen, dat werkte vooraan in me mond goed.. Maar achterin was het echt constant kokhalsen, dus heeft ze het met de hand afgemaakt, het schatje

Vroeger tijdens zo'n fluorhap was het ook altijd zp'n feest Alles onder
Diepzinnige deepart.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:14:45 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61910559
Ik heb een tandarts van de oude stempel, zonder apparaatje voor dit en dat. Hij gaat met tandsteen verwijderen flink bezig met zijn haakje !
pi_61910615
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een tandarts van de oude stempel, zonder apparaatje voor dit en dat. Hij gaat met tandsteen verwijderen flink bezig met zijn haakje !
Wat een prutser.. Zo'n apparaat gaat fucking snel
Diepzinnige deepart.
pi_61910667
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat werkt ook lekker mee zo'n sjaggo tandarts Vorige keer had ik een heel lief meisje, die nam alle tijd ervoor. Ze hebben daar een apparaat voor tandsteen, dat werkte vooraan in me mond goed.. Maar achterin was het echt constant kokhalsen, dus heeft ze het met de hand afgemaakt, het schatje

Vroeger tijdens zo'n fluorhap was het ook altijd zp'n feest Alles onder
Heeel prettig ja
Ik moet begin oktober weer, dan gaan ze ook tandsteen weghalen. Ik ben benieuwd.. en vooral nu al zenuwachtig
pi_61911672
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Fha het volgende:

[..]

Heeel prettig ja
Ik moet begin oktober weer, dan gaan ze ook tandsteen weghalen. Ik ben benieuwd.. en vooral nu al zenuwachtig
Dat is minder.. Ff doorbijten Heb volgende maand controle, hopelijk geen gaatjes! Heb daar zo'n hekel aan, gelukkig al 6 jaar geleden dat het laatste gaatje gedicht werd

Had de vorige keer wel een beginnend gaatje
Diepzinnige deepart.
pi_61911727
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heb je wel een leven ofzo? Altijd emt dit soort dingen !
Ik laat je alleen de gevolgen zien van niet naar de tandarts gaan, je zou me dankbaar moeten zijn, schavuit!
† The 3 Kings †
pi_61911804
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat is minder.. Ff doorbijten Heb volgende maand controle, hopelijk geen gaatjes! Heb daar zo'n hekel aan, gelukkig al 6 jaar geleden dat het laatste gaatje gedicht werd

Had de vorige keer wel een beginnend gaatje
Ik heb nog nooit een gaatje gehad wel altijd gezeik met tandsteen en haakjes dus inderdaad
pi_61911894
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:07 schreef Fha het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een gaatje gehad wel altijd gezeik met tandsteen en haakjes dus inderdaad
kei goed! Heb pas een keer dat met die tandsteen gehad.. Derna liet ze zien met een plaatje dat ik moest flossen anders gingen me tanden los zitten en zou ik op me 35ste geen tanden meer hebben
Diepzinnige deepart.
pi_61911950
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef deepart het volgende:

[..]

kei goed! Heb pas een keer dat met die tandsteen gehad.. Derna liet ze zien met een plaatje dat ik moest flossen anders gingen me tanden los zitten en zou ik op me 35ste geen tanden meer hebben
Dat mens ging bij mij helemaal over de rooie omdat alles zo "gigaaaantisch ontstoken is". Nooit ergens last van gehad maar nu ben ik dus ook maar braaf aan het flossen, misschien is ze dan wel vriendelijk volgende keer
pi_61912014
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Fha het volgende:

[..]

Dat mens ging bij mij helemaal over de rooie omdat alles zo "gigaaaantisch ontstoken is". Nooit ergens last van gehad maar nu ben ik dus ook maar braaf aan het flossen, misschien is ze dan wel vriendelijk volgende keer
Dat medeleven van zo'n tandarts.. alsof het haar tandvlees is Kzou als tandarts echt zo zitten van "BWHAA!! looool... zie dat rood zijn.. lekker voor je!! !"

Of gewoon niet flossen en een andere tandarts zoeken, liever 1 x per half jaar tandsteen verwijderen dan elke dag flossen.. met zo'n draad
Diepzinnige deepart.
pi_61912052
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat medeleven van zo'n tandarts.. alsof het haar tandvlees is Kzou als tandarts echt zo zitten van "BWHAA!! looool... zie dat rood zijn.. lekker voor je!! !"

Of gewoon niet flossen en een andere tandarts zoeken, liever 1 x per half jaar tandsteen verwijderen dan elke dag flossen.. met zo'n draad
Ik vind het ook niet echt een succes nee Ik heb ooit als kind bedacht dat je met die draad jezelf helemaal kapot kunt snijden en daar ben ik nog steeds bang voor, elke dag staat het zweet weer in mn handen
pi_61912746
Och, haakje is nog het minste.. probleem bij mij is dat ik nauwelijks een verdoving kan hebben in m'n onderkaak. moest laatst dus 6 gaatjes laten vullen (allemaal tussen de tanden in, op onbereikbare plekken (kuch, onder de vulling, kuch), en 1 tand was de vulling eruit gegaan, en was te weinig van over om nog goed op te kunnen bouwen, dus moest eruit). magoed, nieuwe tandartse (kennis van mij, heb bij haar in de klas gezeten, leuke meid), en die ging met me bezig.

ze was niet erg snel (ben 5 keer teruggekomen, met sessies van ongeveer een uur.) 1 kies dus getrokken (onderin) waarbij de eerste verdovingsspuiten geen effect hadden, en er 2 keer is bijgespoten. KOn ze de kies er niet uit krijgen (geen grip, en gewoon verrot). Dus m'n oude tandarts erbij. Die heeft na veel wikken, wegen, en breken uiteindelijk m'n kies eruit gekregen. Week lang het gevoel gehad alsof 5 minuten daarvoor iemand een klap tegen m'n wang had gegeven.

magoed, toen de gaatjes. De eerste (bovenin) is perfect gegaan, geen pijn, mooie afwerking, prima. Die daarna was pijnlijk, maar viel te doen. Ondertussen was ze erg lief, en begripvol.

De rest van de gaatjes waren niet erg bijzonder, behalve de laatste. In de onderkaak. Dus zij met d'r spuit achterin m'n mond, drukt ze op een verrekte pijnlijke plek. Heb nog nooit zoveel pijn van een spuit gehad (en dat zegt wat). Vervolgens trok de verdoving er ook nog eens niet in. magoed, zij proberen te bore, en nog geen 5 seconden daarna raakte ze blijkbaar iets heel gevoeligs, want ik zat zo'n beetje rechtop in de stoel. Dus, opnieuw verdoving, ditmaal recht in het tandveels naast de kies. Dat hielp wel, maar het was zeker geen pretje. uiteindelijk zei ze tegen mij: ik hoop dat deze kies te behouden is: toen ink in het gaatje boorde zakte ik ineens in een hol (dat deed dus zoveel pijn), geen wonder dat je er last van had (had ik aan het begin gezegd). mgoed, schoongemaakt (en goed ook!), en mooi opgevuld, en sindsdien geen last weer gehad, na wat napijn.

Ben blij dat ik het door haar heb gedaan, ze was misschien niet snel, maar wel zorgvuldig, en precies.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_61912807
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Bensel het volgende:
Och, haakje is nog het minste.. probleem bij mij is dat ik nauwelijks een verdoving kan hebben in m'n onderkaak. moest laatst dus 6 gaatjes laten vullen (allemaal tussen de tanden in, op onbereikbare plekken (kuch, onder de vulling, kuch), en 1 tand was de vulling eruit gegaan, en was te weinig van over om nog goed op te kunnen bouwen, dus moest eruit). magoed, nieuwe tandartse (kennis van mij, heb bij haar in de klas gezeten, leuke meid), en die ging met me bezig.

ze was niet erg snel (ben 5 keer teruggekomen, met sessies van ongeveer een uur.) 1 kies dus getrokken (onderin) waarbij de eerste verdovingsspuiten geen effect hadden, en er 2 keer is bijgespoten. KOn ze de kies er niet uit krijgen (geen grip, en gewoon verrot). Dus m'n oude tandarts erbij. Die heeft na veel wikken, wegen, en breken uiteindelijk m'n kies eruit gekregen. Week lang het gevoel gehad alsof 5 minuten daarvoor iemand een klap tegen m'n wang had gegeven.

magoed, toen de gaatjes. De eerste (bovenin) is perfect gegaan, geen pijn, mooie afwerking, prima. Die daarna was pijnlijk, maar viel te doen. Ondertussen was ze erg lief, en begripvol.

De rest van de gaatjes waren niet erg bijzonder, behalve de laatste. In de onderkaak. Dus zij met d'r spuit achterin m'n mond, drukt ze op een verrekte pijnlijke plek. Heb nog nooit zoveel pijn van een spuit gehad (en dat zegt wat). Vervolgens trok de verdoving er ook nog eens niet in. magoed, zij proberen te bore, en nog geen 5 seconden daarna raakte ze blijkbaar iets heel gevoeligs, want ik zat zo'n beetje rechtop in de stoel. Dus, opnieuw verdoving, ditmaal recht in het tandveels naast de kies. Dat hielp wel, maar het was zeker geen pretje. uiteindelijk zei ze tegen mij: ik hoop dat deze kies te behouden is: toen ink in het gaatje boorde zakte ik ineens in een hol (dat deed dus zoveel pijn), geen wonder dat je er last van had (had ik aan het begin gezegd). mgoed, schoongemaakt (en goed ook!), en mooi opgevuld, en sindsdien geen last weer gehad, na wat napijn.

Ben blij dat ik het door haar heb gedaan, ze was misschien niet snel, maar wel zorgvuldig, en precies.
Wat een verhaal... Gewoon vragen om lachgas
Diepzinnige deepart.
pi_61912841
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Bensel het volgende:
Och, haakje is nog het minste..
-knip-
Wat een verhaal inderdaad. Maar dude.. wat doe jij met je gebit als je in een keer 6 gaatjes hebt?!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:50:59 #49
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61914429
Dat haakje is klote idd. En dat tandsteen verwijderen helemaal want nauwkeurig is ie niet en pakt met dat ronddraaiende ding ook tandvlees mee. Jemig.
De grote maat van de boortjes valt mee, dat kleintje is vennijnig. Verdovingsspuit is ook niet erg.
How can I make this topic about me?
pi_61915697
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:48 schreef Fha het volgende:

[..]

Wat een verhaal inderdaad. Maar dude.. wat doe jij met je gebit als je in een keer 6 gaatjes hebt?!
zoals gezegd: slechte tandarts. Daarom ben ik ook overgestapt naar haar. meeste gaatjes waren trouwens niet zichtbaar (of voelbaar), en kwamen pas aan het licht bij een foto, vanwege de uitgevallen vulling.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')