geen kuren verder...alleen internet is goed traag hier...rest werkt ie perfect behale internet en het opstarten ervan en alles omtrend internetquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet je laptop dan ook niet volpleuren met allerlei muik gast! Laptop is bedoeld als computer voor erbij en voor onderweg, die moet je juist lekker snel houden.
De boel verkankeren doe je maar op je desktop.
Klacht: sneue lui die hun laptop als vervanger van hun desktop gebruiken en dan zeuren als het ding kuren heeft
TS kan er echt niet meer mee omgaan!quote:
Probeer eens een andere browser, schaf lichtgewicht virusscanner en firewall aan (genoeg goede freeware beschikbaar op het internet), prop je browser niet vol met allerlei toolbars en andere 'handige' add-ons/plug-ins en test de snelheid van je verbinding.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef Xaick het volgende:
[..]
geen kuren verder...alleen internet is goed traag hier...rest werkt ie perfect behale internet en het opstarten ervan en alles omtrend internet
formatteren is alleen nodig bji windowsquote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alto!
Ontopic: Je laptop/pc 1 keer per keer formatteren en je problemen zijn weg.
Mensen die voor 2000 euro een laptop kopen waar je een 4 keer betere pc van kan halenquote:
Wie heeft het over een laptop?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die voor 2000 euro een laptop kopen waar je een 4 keer betere pc van kan halen!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef Frank-NL het volgende:
sudo apt-get install ubuntu-desktop
Oh dit was even in het algemeen over de ik heb een supergave en super goede macbook pro speciaal voor ontwerpen en grafisch enzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wie heeft het over een laptop?
Waarom weet ik wat dit betekend, en wat doe ik hier, godgodverredomme!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef Frank-NL het volgende:
Nope, echte sadomasochisten doen su -c 'emerge gnome'.quote:
Nerd!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:57 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit betekend, en wat doe ik hier, godgodverredomme!!!
losquote:Op donderdag 25 september 2008 09:59 schreef Xaick het volgende:
''piep piep'' zegt de wekker. Je strekt je uit na een nacht goed geslapen te hebben en doet de gordijnenen los.
Blijf vooral lekker bij Windows, "ignorance is bliss" zullen we maar zeggen. Wel af en toe opnieuw beginnen he, blijft je machientje lekker snel!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die voor 2000 euro een laptop kopen waar je een 4 keer betere pc van kan halen!
1 keer per keer formatten zou ik ook maar doen, anders ben je zo nutteloos bezigquote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alto!
Ontopic: Je laptop/pc 1 keer per keer formatteren en je problemen zijn weg.
En hoe ga je dat precies uitvoeren...vanaf Windowsquote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef Frank-NL het volgende:
algemeen aanvaard spreektaalquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
los
Je bedoelt dat je ze met rails en al van de muur trekt?
En moet je ze dan 's avonds ook weer opnieuw ophangen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker bij Windows, "ignorance is bliss" zullen we maar zeggen. Wel af en toe opnieuw beginnen he, blijft je machientje lekker snel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |