Mogguh en werkze zijn ook van die termen!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:56 schreef Megumi het volgende:
Mogguh TS.
Ja precies, je mag alleen iets zeggen als het 'in' isquote:Op donderdag 25 september 2008 08:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omfgwtf dat is toch allang weer uit!
Hardcore, dat is pas uit !quote:Op donderdag 25 september 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, je mag alleen iets zeggen als het 'in' is
Nee, de mensen die tegen elke rage aan moeten schoppen en nergens de lol van in kunnen zienquote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso, mensen die met elke rage meedoen
Zegt de term "autistisch" je iets ?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:39 schreef J0ttem het volgende:
Ik ben 1 van de weinigen in mijn omgeving die die reclame dus niet grappig vond en de humor er ook niet van inzag
Terechte klacht
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zegt de term "autistisch" je iets ?
Boswachters ookquote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hardcore, dat is pas uit !
Jij werkt dus niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Maar eh, ga eens werken in plaats van te interneppen!
Dus je hebt een grote waffel tegen iemand die hoger op de maatschappelijke ladder staat?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik tracht ondertussen een tentamen celbiologie te leren.
Ik laat me tenminste niet zo afschepen bij een Vodafone shopquote:Op donderdag 25 september 2008 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote waffel tegen iemand die hoger op de maatschappelijke ladder staat?
Gast jij woont in Frieslandquote:Op donderdag 25 september 2008 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote waffel tegen iemand die hoger op de maatschappelijke ladder staat?
Gast jij nietquote:Op donderdag 25 september 2008 10:25 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Gast jij woont in Friesland
Oh jij had hun ter plekke hun systeem laten aanpassen natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 10:23 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik laat me tenminste niet zo afschepen bij een Vodafone shop.
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Zie mij dus hoger op de maatschappelijke ladder staan
Ah, jij hebt je dat ook al aan laten praten?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh jij had hun ter plekke hun systeem laten aanpassen natuurlijk
Jij dus ook al?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah, jij hebt je dat ook al aan laten praten?
Waarom die "ook" dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:36 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij T-Mobile.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vrienden had. Wat een deceptie.
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hardcore, dat is pas uit !
Niet die grote steen waar al die hardcoregastjes onder vast zittenquote:Op donnerstag 25 september 2008 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
![]()
Edit: dat zou best wel een klachtje in KLB waard zijn.
Maar uitvoeren ho maarquote:Op donderdag 25 september 2008 11:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]_! Dat jij alle mensen die je kent vrienden noemt...
.
Edit: dat zou best wel een klachtje in KLB waard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |