It is TNA's biggest Pay-per-view of the year, it is
Bound for Glory![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TNA WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHChampion Samoa Joe vs. "The Icon" StingDe wedstrijden der wedstrijden in TNA komt er dan eindelijk morgen nacht, Sting vs Samoa Joe voor de TNA Heavyweight Championship. Een paar maanden geleden zorgde Sting ervoor dat Joe stopte met het inelkaar timmeren van Bookah, en sindsdien is de rivaliteit hoog. En aangezien Joe in al zijn speeches minimaal 40x Stinger zegt, kan ik ook begrijpen dat hij pissed is. Maar nu komt het, Sting vecht voor meer, niet voor alleen zichzelf (uhuh) maar ook voor het respect van de oude garde in het worstel wereldje dat TNA heet. Een goed voorbeeld zijn de Motor City Machine Guns die hun middelvinger opsteken na de match, EN DAT MAG HEUL NIET. Dus nu, bij Bound for Glory, deze match, voor de championship, en voor respect, oftewel total domination. Ein folch... neh.
TNA GRUDGE MATCH"King Of The Mountain" Jeff Jarrett vs. Olympic Gold Medalist Kurt Angle
Special Enforcer: Mick FoleyMY GAWD WE NEED A CAMERA OUT HERE, Jeff Jarrett gaat weer sinds 2 jaar geleden worstelen, en wel tegen de olympic gold medalist Kurt Angle. Want Jeff is boos, en Kurt is boos, oh snap. Jeff omdat Kurt tegen de krant The Sun heeft gezegt dat hij wel weer naar WWE wilt, en dat hij een beetje verliefd is op Vince McMahon, en Kurt omdat Jeff vind dat Mick Foley de beste aanwinst ooit is voor TNA, maar dat is Kurt ja

.
En nu, een match, mét een special enforcer (een jonge knaap die buiten de ring iedereen de hinketyfus in slaat) en dat is Mick Foley.
![]()
''You've got to be kidding me''
THREE WAY MATCHBooker T (w/ Sharmell) vs. "The Instant Classic" Christian Cage vs. "The Phenomenal" AJ StylesOp het allerlaatste moment is deze match er nog bij gekomen, een 3 way dance, en of dit nou gewoon een Triple Threat is of een Elimination match weet ik niet, maar ik weet wel dat het tof word. Je hebt de Face AJ Styles, de heel Bookah T, en de Tweener Cage, want die weet ook niet waar die staat. Bookah heeft nog een mooie verrassing misschien in zijn koffertje, en 1001
holds accenten dus dat komt voor hem wel goed.
MONSTER'S BALL WORLD TAG TEAM TITLE MATCH:Champions Beer Money Inc. vs. Team 3D vs. The Latin American Xchange vs. Abyss & Matt Morgan
Special Referee: Steve "Mongo" McMichaelAWESOMESAUCE ALL OVER MY TITS. <---Feit. Want dit is TNA's grofste match, en wel met 8 man, de Monsters Ball, alles mag, doe wat je niet laten kunt en je hebt als Special Referee Steve McMicael

waar je dus niets aan hebt, ach ook weer zijn 15 minutes of fame.
Team 3D heeft nog even duidelijk gezegt dat zij hun oude vriend erbij halen (Spike?) en dat ze de temperatuur omhoog gaan doen, THAT TABLE IS ON FIRE CALL ZEH FIRE DEPARTMENT.
Dan hebben we nog Abyss, wie natuurlijk logischer wijs bang is voor wapens na zijn therapie, als iedereen die in wwe/tna zit in therapie zitten die wapens gebruiken houd je alleen nog maar KungFunaki over.
Beer Money Inc. zijn nog steeds de champs, en LAX wil daar wraak op nadat ze weet ik veel wat allemaal bij hun hebben gedaan, manager weg gehaald, wat oogjes kapot geslagen, hun vastgebonden en met riemen op hun rug geslagen en noem maar op, oftewel, THIS IS AWESOME.
TNA X DIVISION CHAMPIONSHIP MATCHChampion Sheik Abdul Bashir vs. Consequences CreedThe All American Creed vs The Middern-Eastern Nightmare, Bashir voor de X-division championship title.
Deze 2 tegenpolen gaan in een hopelijk spectaculaire match bepalen wie nou de beste x-divisioner is van tna, en kunnen wij hierna nog steeds naar het gebrabbel luisteren van Bashir als champ of doet Creed de altijd orginele move Creeddt op Bashir en wordt hij de champ? We zien het allemaal, SUNDAY.
TNA KNOCKOUTS CHAMPIONSHIP MATCHChampion Taylor Wilde vs. Awesome Kong vs. RoxxiAwesome Kong vs Roxxi voor de Knockouts championship, nice. Oja Taylor Wilde doet ook nog mee, voor de sier. Wilde heeft al een tijdje de titel, maar kan eigenlijk zeer weinig, maar die andere 2 kunnen er nog aardig wat van, dus laten we hopen dat een van de 2 de titel overneemt.
THE RETURN OF THE STEEL ASYLUM MATCHThe X Division superstars battle inside the steel dome to try to escapeJa wat kan je hier over zeggen, we weten alleen dat er mensen mee doen (ga ik wel van uit) en dat het in de Steel Asylum is, de 9.17 meter hoge rode cage, met een klein gaatje aan de bovenkant.
KNOCKOUTS BIMBO BRAWLRhino, ODB & Rhaka Khan vs. The Beautiful People & Cute Kip Ojeemp, Rhino is een vrouw, plastische chirurgie is de tijd vooruit zeg. Maar dit is een dus een NO-DQ match, maar we krijgen dus Rhino die The Beautiful People door tafels heen Gored, nice.