Bij judo zou je er inderdaad punten voor krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef Adothehague het volgende:
Zwaar gestraft dit hoor van de scheidsrechter.
in Nederland niet hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Cheiron het volgende:
Je mag besr fluiten voor overtredingen op Suarez...
Hoe kan je trots zijn op zo'n schwalbemachinequote:
kutmofquote:
Zolang hij ervoor zorgt dat die ballen in het net belanden vind ik het primaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe kan je trots zijn op zo'n schwalbemachine
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja dat doet appelvlaai nou nooit he
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja dat doet appelvlaai nou nooit he
Preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef TC03 het volgende:
Tegen Kalmar was het duizend keer slechter.
Elke niet door een Ajaxbril kijkend, weldenkend persoon is het roerend met Leo eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Die commentator moet echt effe z'n bek houden. Elke keer weer zeiken op SuarezHow sad...
Als je niet zag dat dat een schwalbe was, vraag het je barbapappa dan maarquote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef BarbaRob het volgende:
Wat is die commentator steeds aan het zeiken tegen Suarez zeg! Hij wordt telkens vastgehouden, maar neee....volgens die lul kan hij telkens wel doorlopen
BAH!
Wijnaldum speelde gewoon goed, maar dat gezeik op Biseswar snapte ik ook niet. Hij gaf toch een paar aardige voorzetten, en dat is wat een buitenspeler moet doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik snapte ook niet wat die commentator in Wijnaldum zag en niet in BiseswarW liep zich continue vast omdat ie geen risico in de pas wilde nemen, Biseswar deed iig iets met de bal maar goed
![]()
SuarezZelf een schop uitdelen en dan is er niets aan de hand, een handje voelen en hij sterft af. Sommigen noemen het voetbal maar ik vind het schandalig dat dit er in is geslopen en dat supporters en scheidsrechters dit zo makkelijk accepteren.
Ik niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Elke niet door een Ajaxbril kijkend, weldenkend persoon is het roerend met Leo eens.
Kunnen jullie niet in een feyenoordtopic napraten over feyenoord?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wijnaldum speelde gewoon goed, maar dat gezeik op Biseswar snapte ik ook niet. Hij gaf toch een paar aardige voorzetten, en dat is wat een buitenspeler moet doen.
Het gaat niet om die schwalbe, telkens als er ook een terechte overtreding is dan kan Suarez wel doorlopen!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als je niet zag dat dat een schwalbe was, vraag het je barbapappa dan maar
Ja, natuurlijk. Het is dé plaag van iedere verdediging. Die zou ik ook graag met een rode kaart van het veld af zien gaan. Maar je moet toegeven dat dit gewoon te zielig is; hij wordt tegengehouden door een arm, maar hij móet per sé doorlopen?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Elke niet door een Ajaxbril kijkend, weldenkend persoon is het roerend met Leo eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |