je gaapt nu al, wordt het weer zo'n wedstrijdquote:
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Adothehague het volgende:
Huntelaar is de scheidsrechter nu al aan het bewerken.
Als je zo moet winnen.
laten we wel wezen, bekervoetbal spreekt gewoon niet aan in Nederland. De Kuip was ook ernstig leeg gisteren.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
Wel schattig al die fans van kleine clubjes die tegen Ajax zijn
Terwijl, Ajax en Utrecht fans gratis naar binnen mogen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Paupers die hardcore fans zijn van buitenlandse clubsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
EEN GROTE BEKquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
WILLEMPIE OP Z'N FIETS
WANT VLIEGEN VINDIE NIETS
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT ERAAAN
Atleticoquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK ACHTER HET HEK
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou de aanklager van de KNVB zit alweer met een harde plasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |