Het is toch Utregquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wow wat een Utrecht fans opeens
Zing met me meequote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb je wel een punt, in de Galgenwaard zouden we nu gewoon verliezen ben ik bang...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=19244&part=sportsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
weet iemand waar ik dit online kan zien? De tv is hier kaduuk
Ik ben voor iedere club die kans heeft Ajax pijn te doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Je bent in ieder geval zo sportief Ajax met een hoofdletter te schrijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben voor iedere club die kans heeft Ajax pijn te doen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval zo sportief Ajax met een hoofdletter te schrijven
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Adothehague het volgende:
Huntelaar is de scheidsrechter nu al aan het bewerken.
Als je zo moet winnen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:36 schreef Adothehague het volgende:
Hup Utrecht, verneder dat arrogante Ajax.
je gaapt nu al, wordt het weer zo'n wedstrijdquote:
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Adothehague het volgende:
Huntelaar is de scheidsrechter nu al aan het bewerken.
Als je zo moet winnen.
laten we wel wezen, bekervoetbal spreekt gewoon niet aan in Nederland. De Kuip was ook ernstig leeg gisteren.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
Wel schattig al die fans van kleine clubjes die tegen Ajax zijn
Terwijl, Ajax en Utrecht fans gratis naar binnen mogen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Paupers die hardcore fans zijn van buitenlandse clubsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
EEN GROTE BEKquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
WILLEMPIE OP Z'N FIETS
WANT VLIEGEN VINDIE NIETS
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT ERAAAN
Atleticoquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK ACHTER HET HEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |