Het is toch Utregquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wow wat een Utrecht fans opeens
Zing met me meequote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb je wel een punt, in de Galgenwaard zouden we nu gewoon verliezen ben ik bang...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=19244&part=sportsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
weet iemand waar ik dit online kan zien? De tv is hier kaduuk
Ik ben voor iedere club die kans heeft Ajax pijn te doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Je bent in ieder geval zo sportief Ajax met een hoofdletter te schrijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben voor iedere club die kans heeft Ajax pijn te doen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval zo sportief Ajax met een hoofdletter te schrijven
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Adothehague het volgende:
Huntelaar is de scheidsrechter nu al aan het bewerken.
Als je zo moet winnen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:36 schreef Adothehague het volgende:
Hup Utrecht, verneder dat arrogante Ajax.
je gaapt nu al, wordt het weer zo'n wedstrijdquote:
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Adothehague het volgende:
Huntelaar is de scheidsrechter nu al aan het bewerken.
Als je zo moet winnen.
laten we wel wezen, bekervoetbal spreekt gewoon niet aan in Nederland. De Kuip was ook ernstig leeg gisteren.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
Wel schattig al die fans van kleine clubjes die tegen Ajax zijn
Terwijl, Ajax en Utrecht fans gratis naar binnen mogen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Trouwens wel opvallend leeg weer ( uitzondering het uitvak maar wat wil je als je gratis mag gaan en alleen de trein hoeft te dokken )
Paupers die hardcore fans zijn van buitenlandse clubsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
EEN GROTE BEKquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
EEEEEEEEN VAN JEEEEEE EUROOO EEURO UTREG KOMPT ERAAAN
WILLEMPIE OP Z'N FIETS
WANT VLIEGEN VINDIE NIETS
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT ERAAAN
Atleticoquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atletico Madrid, ajax knulletje.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK
EEN GROTE BEK ACHTER HET HEK
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou de aanklager van de KNVB zit alweer met een harde plasser
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Roodwat een geluk weer dit ajax
Zou fijn zijn alstie na afloop geschorst wordt, een schande voor het voetbal die Suarezquote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Lekker Suarez, urugayaanse straatrat.
Inderdaad hij versnelt en raakt hem. Beweging blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Wat lult die kk hond nou slap met zijn rode kaart
Ja hoor en Feyenoord speelde gisteren een top wedstrijdquote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
Suarez doet niks verkeerd en dan komt die graf commentator
Ja klopt , maar dit is toch wel een leuk affiche.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
laten we wel wezen, bekervoetbal spreekt gewoon niet aan in Nederland. De Kuip was ook ernstig leeg gisteren.
Maar aan de prijzen zal het niet gelegen hebben vanavond idd.
Die ajacieden kunnen hun speeksel niet binnenhoudenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef TC03 het volgende:
Sinds wanneer staan er plastic schermen voor de tribunes op de lange zijde langs het veld?
Je hoeft niet op internet te spelen alsof je zo boos bent hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Wat lult die kk hond nou slap met zijn rode kaart
Voor feyenoord begrippen welquote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja hoor en Feyenoord speelde gisteren een top wedstrijd
Zoou wel lachen zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
Dag suarez jij ook lekker 3 wedstrijden.
Inderdaad wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou fijn zijn alstie na afloop geschorst wordt, een schande voor het voetbal die Suarez
Schorsing op tv beeldenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef Prosac het volgende:
Zou wel lachen zijn, 4 wedstrijden voor Suarez.
Gaan je aanvallende intenties.
Met zijn uru lul tegen der kop geslingerdquote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Suarez heeft de vrouw van Leo geslagen ofzo?
Ja Amrabat was te laat bij de bal, dat werd door vele hier met een witroodwitte voorkeur bestempeld als doodschop.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef dronkeykong het volgende:
Je zie dat Suarez struikelt daardoor komt zijn been achter omhoog
Suarez heeft wel vaker last van vallen voor niks en dat weet de aanklager ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef dronkeykong het volgende:
Je zie dat Suarez struikelt daardoor komt zijn been achter omhoog
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij doet HeatWave het commentaar.
Heerlijk he, die hypocrisie van supporters.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ja Amrabat was te laat bij de bal, dat werd door vele hier met een witroodwitte voorkeur bestempeld als doodschop.
Vroeger veel gepest door Ajacieden?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Suarez heeft wel vaker last van vallen voor niks en dat weet de aanklager ook.
Dit maakt het verdachter en de kans op een schorsing groter.
![]()
Huarez
matjequote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Suarez heeft wel vaker last van vallen voor niks en dat weet de aanklager ook.
Dit maakt het verdachter en de kans op een schorsing groter.
![]()
Huarez
Voor Suarez begrippen was het een ongelukje, die geef ik je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |