Ja, en als ze vers zijn plakken ze aan de schilquote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heel erg hete, niet al te hard gekookte eieren zijn superflexibel, he?
Nou, nee. Niet echt eigenlijk.quote:
Soms begin je ineens dingen te begrijpen, poor SHEquote:Afrodisiaco … la polenta?
Het is bijna jammer te noemen dat deze zo uitbundig geprezen kwaliteit van bepaalde drankjes en heel speciale gerechten nu juist aan de polenta te beurt valt. Polenta is nu eenmaal niet het meest sexy gerecht dat je te binnen schiet. Het staat vooral bekend als uitstekende hongerstiller en dat wil toch ook wat zeggen. Maar polenta bevat ook het aminozuur ‘triptofaan’, dat het serotonineniveau doet dalen, wat als gevolg heeft dat iemand minder seksuele remmingen heeft. Dit opent perspectieven!
Helaas treedt het bovenstaande effect alleen op bij het eten van polenta zonder condimento (hetgeen je polenta povera oftewel armeluis-polenta noemt). Is dat misschien de verklaring voor het feit dat vroeger arme mensen zulke grote gezinnen hadden?
What can we do about itquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, nee. Niet echt eigenlijk.
Neejoh, blijf jij maar!quote:
Neuh, dan zou ik gewoon een algemeen kusjekroelverzoek doenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Lein is in een 'vertel alsjeblieft dat je me lief vindt'-bui?
Ik carpool morgen met een collega'tjequote:Op woensdag 24 september 2008 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we morgen gezellig bellen in de auto Lein?
Ik ga ook om kwart over 6 weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |