Ik vind op zich de grunts juist goed passen bij die muziek, ook omdat het een beetje sombere muziek is somsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Langzamerhand ben ik Agalloch steeds meer gaan waarderen. De grunts blijf ik meestal nog verschrikkelijk vinden, maar de instrumentale nummers zoals op de White Ep
Ik vind de grunts te licht eigenlijk, hoor ze liever lomper als bij Cult of Luna of Isis bijvoorbeeld. Agallochs grunts zijn net wat minder licht dat Amenra of Steak Number Eight.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind op zich de grunts juist goed passen bij die muziek, ook omdat het een beetje sombere muziek is soms
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. An sich ben ik ook wel wat van de zwaardere grunts, maar in de sfeer van Agalloch past dit beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind de grunts te licht eigenlijk, hoor ze liever lomper als bij Cult of Luna of Isis bijvoorbeeld. Agallochs grunts zijn net wat minder licht dat Amenra of Steak Number Eight.
Tot nu toe ook mijn favoriete werk van ze, maar dat komt voornamelijk door de grote mix met folk op die EP. Ashes From the Grain vind ik ook erg sterk, maar ligt me toch wat minder.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. An sich ben ik ook wel wat van de zwaardere grunts, maar in de sfeer van Agalloch past dit beter.
The White EP vind ik overigens nog steeds een fantastisch stuk werk, snap niet wat veel mensen er zo slecht aan vinden.
Als we zo zouden moeten denken dan stond Radiohead altijd in de top 3quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
Ik luister het niet enorm veel meer, eigenlijk. IK hoop dat er ergens dit jaar nog wat materiaal uitkomt, en dat ze weer een tourtje gaan doen door europa.
Wel bijna 6 miljoen plays op last.fm, al meer dan Burzum, Darkthrone, Enslaved, of Immortal. Zometeen staan ze nog in de top 40.
Oh dat is van dat optreden in Vosselaar? Is tie dan toch eindelijk uit! Ik sta er als 't goed is zelf ook op ^^quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef emokid het volgende:
Dudes! Er is schijnbaar een dvd uit, gaat iemand 'm bestellen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:20 schreef Seam het volgende:
Lekker veel lange nummers is natuurlijk erg positief.
Tof!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef Darkestrah het volgende:
Er is 'nieuws' over het nieuwe album. Dacht dat ik het al even geleden hier gepost had, maar blijkbaar niet.
http://www.profoundlorere(...)k=view&id=998&Itemid
Ohja? Ik ga meteen even zoeken! Bedankt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:45 schreef Seam het volgende:
Inmiddels is het al gelekt he
Ik heb er nog niet erg goed naar geluisterd, maar de meeste liefhebbers vinden hem weer geweldig.
Metal wel ja, maar Agalloch is niet de meest mainstream en simpele metal hequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef Redisformurder het volgende:
Er zijn wel meer 'meiden' die metal weten te waarderen toch? Zo heel vreemd is dat volgens mij niet, alleen zijn ze in een wat minder aantal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |