Heb geduld! Ik heb het ook gehad met mount. Als je het niet verwacht droppen ze juistquote:Op zondag 28 september 2008 13:57 schreef Evertjan het volgende:
ben nu al 5 dagen bezig om die caster trinket te pakken in BRD van het Brewfest maar ik heb hem nog geen 1 keer zien droppen
Je moet hem gebruiken in AV als je snel wilt verliezenquote:Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks, die remote is idd tof hij komt ook echt overal uit:
[ link | afbeelding ]
(Vraag me af hoe dat er in de bank heeft uit gezien.)
Lol wat dan gaan mensen er op klikken?quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je moet hem gebruiken in AV als je snel wilt verliezen
20 players have left the battlegroundquote:Op zondag 28 september 2008 17:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol wat dan gaan mensen er op klikken?!
Lol whut=quote:Op zondag 28 september 2008 18:23 schreef CraniuM het volgende:
lol ik wist niet dat ik 2 accounts had ff me andere acc activeren
quote:Op zondag 28 september 2008 18:00 schreef Hanstin het volgende:
Over 6 maanden word het al helemaal mooi want dan is iedereen het weer vergeten
Ja zoals ik dus ook. Eerst die icon gehaald, een week later is er brewfest en dropt die caster trinket die precies hetzelfde is. Gisteren heroic mgt gedaan, dropt daar ook een trinket. Enige verschil is dat die geen use heeft waardoor je spellpower omhoog gaat, maar voor gewoon farmen is ie wel chill omdat hij spelldamage doet en af en toe extra damage als er een DoT loopt.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
In die tijd had je 41 badges voor de icon kunnen halen.
Mensen zeiden ook 2 maanden geleden "ja moet je wachten blabla", ik icon gekocht, week later loot ik hex lord trink en darkmoon crusade. Uiteindelijk icon of silver crescent maar gedelete.
Ik hoop voor je dat je er een paar duizend k op het staan van Mr. Ni Haoquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Blistering het volgende:
Heb zojuist m'n cd-key van m'n oude (gehackte) account terug gevonden. Dus ik helemaal lyrisch die webform invullen, ingestuurd in de hoop de account terug te krijgen. En toen: KUT! Account naam die ik nu gebruik (van m'n eigen account nu) ingevuld.
Dus ticket aangemaakt, gevraagd of ik nóg een webform kan invullen en nu wél de juiste accountnaam (van m'n oude gehackte account dus) invul. Dat was geen probleem!
Dus cd-key, secret answer en een ID-scan. Benieuwd of ik een kans heb, tis nochtans toch al 8 maanden terug dat het gebeurd is. Maar zo'n ID-scan is vaak wel een goed middel om je legaliteit aan te tonen lijkt me.
Grats!!quote:
Heerlijke gloves, had ik vroeger ookquote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef GI het volgende:
Ow, en http://www.wowhead.com/?item=10808!
Lol, vroeger! Je speeld net een blauwe maandag jongenquote:Op maandag 29 september 2008 09:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heerlijke gloves, had ik vroeger ook
Het voelt nu al als een eeuwigheidquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef magge het volgende:
[..]
Lol, vroeger! Je speeld net een blauwe maandag jongen![]()
Haha.. old schoolquote:Op maandag 29 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het voelt nu al als een eeuwigheid
Vroeger, toen whipen in SM-Cath ngo gewoon was omdat je te lui was om de kerk te clearen van alle thrash
Das vetquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef GI het volgende:
Wij gaan heel erg nerdy doen dit weekend waarschijnlijk. Aangezien wij altijd met zijn vijfen spelen, Schoonouders en zwagertje via skype in contact met mijzelf en vrouw. Gaan we dat voor de 2e keer in een weekend bij mij thuis doen.
2 laptops en een PC verhuizing op vrijdag middag en dan lekker veel spelen tot de zondagavond. Eten via de pizzaboer en of chinees op afroep. Alcohol erbij in de vorm van whiskey en wijn. En met een beetje mazzel pikken we 3 of 4 levels op in het weekend.
Tenminste, ik ga weer zo'n weekend voorstellen aan ze
hehe, elke vrijdag ^^quote:Op maandag 29 september 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das vet!
Zon WoW lan haha. heb ik vroeger ook gedaan!
Jah zat meestal op lan van me clan.. CSS, UT WoW je kent het welquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef magge het volgende:
[..]
hehe, elke vrijdag ^^
Wij zijn maar met zn 3e over, eerst was het met 5. Gezellig op mijn kamertje, inklap bedje gekocht, en gamen tot je bijna dood gaat en dan even een paar uurtjes slaap.
er was ooit eens een filmpje van een protection paladin lvl 60 die dat expres deed. die had ook force reactive disc als shield voordat dat ding generfed werd. die deed hele cat gewoon solo en die gastjes slaan zichzelf gewoon doodquote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Haha heb ik ook een keer gedaan, dachten met 2 rogues stealthen naar die boss en dan doden. Komt ineens die hele cathedral op ons af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |