Martelen en nekschot.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:52 schreef roooosje het volgende:
[..]
Wat zou je met ze willen doen?
Ja, aangepastquote:Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef mirved het volgende:
""Mensen die niet normaal kunnen fietsen maar het wel doen" Dus ze fietsen wel normaal? wat is daar dan mis mee dat je ze moet gaan trappen? Of begrijp ik het verkeerd?
Nou, daar lijkt het soms wel op ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:52 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe kan je niet normaal fietsen? Met je handen trappen ofzeau?
Just curious - Waarom kaal?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
Pisvingers die geen richting aangeven.
Gruwelijk brutaal anaal laten vernederen door een hele grote dikke vette kale neger.
Zodat het slachtoffer, bij de eerste aanblik van zijn (on)weldoener, zijn -met doodsangst doordrenkte- ogen weerspiegeld ziet.quote:
Zo'n topperrrrr gooi ik niet zomaar op slot.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat deze bij voorbaat al op slot kan.
Omdat je zelf een deliquent bent die onhandelbaar is voor de maatschappij?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Martelen en nekschot.
En ik was nog iets vergeten namelijk alle mensen van Jeugdzorg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |