quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Plato!
Hoe gaat het met de meest ondergewaardeerde R&P SC'er?
Misschien komt het omdat je zo nu en dan ook over voetbal praat.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed
.
En inderdaad, mijn bijdragen kunnen gewoon niet voldoende op waarde geschat worden, dus ik ben per definitie ondergewaardeerd.
Dat beschouw ik juist als één van mijn toegevoegde waarden in deze SCquote:Op donderdag 25 september 2008 09:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je zo nu en dan ook over voetbal praat.
Amenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat beschouw ik juist als één van mijn toegevoegde waarden in deze SC.
Dat dacht ik inderdaad al.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat beschouw ik juist als één van mijn toegevoegde waarden in deze SC.
Echt wel!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:07 schreef Kluts het volgende:
Mogguh.
En er is niks mis met af en toe over voetbal praten.
Inderdaad, PSV is toch al nummer 1 de afgelopen 4 jaarquote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef Kluts het volgende:
Nietes.
Zolang het niet teveel is en niet over Ajax gaat.
Na morgen een maand vrij!quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef Kluts het volgende:
Nietes.
Zolang het niet teveel is en niet over Ajax gaat.
Ik denk niet iedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
Iedereen nog een spannende planning dit weekend?
Jij bent voor Ajax?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]. Over Ajax valt tenminste veel te praten, het is nooit rustig daar
.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ik ga 12 uur in vliegtuigen doorbrengen om in Japan te komen...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
quote:
Is dat spannend?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 12 uur in vliegtuigen doorbrengen om in Japan te komen...
Dit weekend naar Dierenpark Emmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
Is Japan niet veel verder vliegen dan 12 uur?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 12 uur in vliegtuigen doorbrengen om in Japan te komen...
Dat hangt een beetje af van het aantal defecten aan het toestel en het aantal terroristen aan boord.quote:
Dan wachten we het af.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje af van het aantal defecten aan het toestel en het aantal terroristen aan boord.
Nope, eerst een uurtje naar London en vanaf daar 11 uur en een beetje naar Tokio toe. We gaan vier weken. In het weekend van 25 oktober komen wij weer aan.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef Belsezar het volgende:
Is Japan niet veel verder vliegen dan 12 uur?
Maar tof man! Hoe lang ga je?
Gaaf!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, eerst een uurtje naar London en vanaf daar 11 uur en een beetje naar Tokio toe. We gaan vier weken. In het weekend van 25 oktober komen wij weer aan.
Ok, Ik dacht altijd dat het verder was maar het is ongeveer even ver als brazilie dus. Vier weken nog wel, lekker man! Ben je er al eens geweest?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, eerst een uurtje naar London en vanaf daar 11 uur en een beetje naar Tokio toe. We gaan vier weken. In het weekend van 25 oktober komen wij weer aan.
Thanks, dat gaat zeker goedkomen!quote:
Daar moet ik ook nog eens naartoe. Ik ben er nog niet eerder geweest. Mijn vrouw wel, er staat mij een hoop te wachten als ik haar moet geloven...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:03 schreef Belsezar het volgende:
Ok, Ik dacht altijd dat het verder was maar het is ongeveer even ver als brazilie dus. Vier weken nog wel, lekker man! Ben je er al eens geweest?
That's for surequote:Op donderdag 25 september 2008 11:04 schreef AirwiN het volgende:
Daar moet ik ook nog eens naartoe. Ik ben er nog niet eerder geweest. Mijn vrouw wel, er staat mij een hoop te wachten als ik haar moet geloven...
Thanks!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
That's for sure
Veel plezier alvast, en niet gaan flippen als je straks al dat fotospul in de winkels gaat zien he
Ik ben bang dat ik in het voorjaar daar weer los gaquote:Op donderdag 25 september 2008 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks!
De dingen die ik wilde hebben waren in Japan duurder dan hier. Dus ik heb hier al wat dingen besteld.
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks, dat gaat zeker goedkomen!
[..]
Daar moet ik ook nog eens naartoe. Ik ben er nog niet eerder geweest. Mijn vrouw wel, er staat mij een hoop te wachten als ik haar moet geloven...
Als je dat niet wist heb je niet goed in m'n fobo gekekenquote:
Ach, kun jij ook niks aan doen dat je daarvoor bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je dat niet wist heb je niet goed in m'n fobo gekeken. Ik wil ook op vakantie, maar waarschijnlijk wordt dat pas februari. Dan ga ik hopelijk voor het eerst op wintersport
.
Amen!quote:
Ik ook niet, daarom moet het er toch maar een keer van komen. En als ik er geen reet aan vindt ga ik gewoon de hele middag zitten zuipen op een terras ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, kun jij ook niks aan doen dat je daarvoor bent.
Wintersport, nooit gedaan.
Doe mij maar zon, zee en strand.
Zo verlopen al mijn vakanties eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom moet het er toch maar een keer van komen. En als ik er geen reet aan vindt ga ik gewoon de hele middag zitten zuipen op een terras ofzo
Een vrouw zonder inhoudquote:Op donderdag 25 september 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo verlopen al mijn vakanties eigenlijk.
Veel zuipen en alles doen wat God verboden heeft, om vervolgens op werk weer bij te komen van mijn vakantie.
Dublin.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, kun jij ook niks aan doen dat je daarvoor bent.
Wintersport, nooit gedaan.
Doe mij maar zon, zee en strand.
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodigquote:
Ik weet wel zeker dat je je daar volledig in vergist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |