Zijn daar foto's vanquote:Op woensdag 24 september 2008 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
heel goed hoor! ik heb al geoefend met luiers op de knuffel die we hebben voor
baby
Af! mijn baby!quote:
Q! ... whehe het verbaast me niets dat je plus abbo houder bentquote:
Respect my abo-ness!quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 22:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Q! ... whehe het verbaast me niets dat je plus abbo houder bent
Ik respecteer jou net zoveel als ik yvonne respecteerquote:
Miss Tquote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu ben ik er weer even!
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu ben ik er weer even!
een nachtkusje van miss Tquote:
Oefquote:Op donderdag 25 september 2008 00:13 schreef Ludootje het volgende:
Ok... en dan hoor je dus dat meisje uit Schotland en beste vriend van je uit Schotland hebben gezoend toen ze heel erg dronken waren vier weken geleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je. Weet nog absoluut niet wat ik hier mee aan moet. In principe heb ik m'n bek te houden want er was niets gaande. En ik kan me die dronken situaties goed voorstellen. Alleen wist vriend uit Schotland heel goed dat ik haar leuk vond.quote:
*snift* Goeiemorgen *snotter*quote:Op donderdag 25 september 2008 06:41 schreef MNR het volgende:
Word ik om 1.50u wakker en een kwartier later gebeld door dronken vrienden van me.. leuk
Nu ben ik bekaf.
Morgu Q., Air en andere vroege vogeltjes. Het is tijd voor een warme ontspannen douche
Ah.... gisteren keelpijn... ben je verkouden aan het worden?quote:
Inmiddels ben ik verkouden!quote:Op donderdag 25 september 2008 06:57 schreef MNR het volgende:
Ah.... gisteren keelpijn... ben je verkouden aan het worden?
Ik ook.quote:
Dan maar samen op bed zielig gaan liggen zijn?quote:
Je bed is zo ver wegquote:Op donderdag 25 september 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar samen op bed zielig gaan liggen zijn?
Slecht geslapen o.a.quote:
Ik ken het gevoel. Mijn bed is ook ver weg. ik zit al op mijn werk...quote:Op donderdag 25 september 2008 08:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je bed is zo ver weg
Anders was ik gelijk op dat aanbod ingegaan natuurlijk
moet werken
Ja, jullie beginnen allemaal veel te vroegquote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Mijn bed is ook ver weg. ik zit al op mijn werk...
Wat een ouwe troep.quote:
quote:Kaylan and Volman (accompanied by Pons) joined the Mothers of Invention as "The Phlorescent Leech & Eddie", since the use of the Turtles name (and even their own names in billings) was prohibited by their contract with White Whale. Flo & Eddie, as they soon became known, recorded albums with the Mothers and later released a series of records on their own. Frank Zappa claimed that his association with Kaylan and Volman was inspired by a DJ's comment that he could make the Mothers as big as the Turtles. "If you want to be as big as the Turtles, have a few Turtles in your band," Zappa reportedly claimed. The collaboration with Zappa lasted until a jealous fan attacked and seriously injured Zappa when the Mothers were performing at the Rainbow Theatre in December, 1971.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |