quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef Dikke-Doei het volgende:
hou een stukje brood bij je anus.
Hmm niet echt, heb wel indiaas gegeten maar leek wel betrouwbaar.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hmm. Lastig om er op een afstand wat van te zeggen. Herken je het 'rommelen van je buik' ergens van? Bv wanneer je veel hebt gegeten of heb je misschien iets bijzonders gegeten? Als je het echt niet vertrouwd kun je het beste zsm naar de huisarts gaan. Of de huisartsenpost bellen, die zijn 24/7 bereikbaar.
Veel sterkte!
Je moet wel goed kijken, zo 'op zicht' van bovenaf kun je ze misschien missen. Even met een oude vork speuren.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Hmm niet echt, heb wel indiaas gegeten maar leek wel betrouwbaar.
Heb net m'n behoefte gedaan () en daar geen stukjes worm gezien ofzo, en buik rommelt ook niet zo erg meer.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet wel goed kijken, zo 'op zicht' van bovenaf kun je ze misschien missen. Even met een oude vork speuren.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
mij is altijd verteld: 30 dagen spinazie met ei eten, dag 31 alleen spinazie
dan komtie namelijk vragen waar het ei blijft
ja, I know, zo slecht, maar ik kon 't niet nalaten
Oke, je wilde zeker weten of je lintwormen had en toen besloot je maar te posten in GC op Fok.....quote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef anoniemm het volgende:
huisarts is nu niet bereikbaar echt maar wilde gewoon zeker weten of ik het heb.
En vroeg me af of iemand het wel eens heeft meegemaakt?
Ja, en 2 posts boven je is de soortgelijke grap gequote....quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:47 schreef L.Denninger het volgende:
Tip uit de oude doos :
Als je een lintworm hebt moet je een deegroller nemen, 6 appels en 5 koekjes.
Dan moet je 5 dagen lang elke dag om 8 uur 'sochtends op je hurken gaan zitten en een appel in je anus inbrengen (eventueel hulp vragen hierbij, tip : vaseline kan helpen). Een kwartier daarna breng je het koekje in.
De 6e dag ga je om 8 uur 'sochtends weer zitten en breng je de appel in, maar dit keer geen koekje.
Als na een kwartiertje de lintworm dan naar buiten komt om te vragen waar z'n koekje blijft sla je 'm keihard op de kop met de deegroller en sleur je 'm d'r uit.
OMG!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
mij is altijd verteld: 30 dagen spinazie met ei eten, dag 31 alleen spinazie
dan komtie namelijk vragen waar het ei blijft
ja, I know, zo slecht, maar ik kon 't niet nalaten
Mijn tip al geprobeerd, of vind je het wel best zo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:22 schreef anoniemm het volgende:
Kheb het geprobeert maar de appel gaat nog wat moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |