droogbloeden. Dat kan ook al tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nu ik vandaag wéér géén bericht heb ontvangen, ben ik bang dat dit is droog gebloed! Jammer, just a shame.
Synoniem voor 'opdoden'quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
droogbloeden. Dat kan ook al tegenwoordig
Toch wel een schone oplossing, lijkt mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Alicey het volgende:
Droog bloeden is wel een uitkomst. Je verliest er dan niet zoveel van, lijkt me.
Ook dat. Al dat bloed van je muren en vloer afhalen is nog best arbeidsintensief.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel een schone oplossing, lijkt me
Uhummm, Alicey!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Alicey het volgende:
Wat dat betreft hoop ik ook niet dat de pliesie ooit de muur achter mijn administratiekasten gaat bekijken. Uit DNA-onderzoek blijkt weliswaar dan dat het mijn eigen bloed is, maar voor je het weten zit je dan toch al weer een week vast met de meest vreselijke verdenkingen.
quote:
Niks, naddaquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:04 schreef r_one het volgende:
En ook niks geen * RECHTSMAATREGELEN *, ik ben zwaar teleurgesteld in Ultimoo![]()
Afijn. Nieuwe week, nieuwe kansen![]()
Als ik jou was , zou ik komende week toch ein-de-lijk eens die dagvaarding willen hebben; immers, beloofd = beloofd![]()
Of op z'n minst een mooie brief waarin ze je nog 3 dagen uitstel geven
Ik kan er ook niets aan doen vriend!quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, verwacht ik een sappige update na twee weken vakantie...
Ultimoo
Bij Ultimoo toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Errrwin het volgende:
Waar kan ik een claim indienen wegens opgelopen emotionele schade?
Nee. Errrwin heeft geen overeenkomst met Ultimoo. Althans, ik heb Errrwin nog geen bewijs hiervan zien overleggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Bij Ultimoo toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee. Errrwin heeft geen overeenkomst met Ultimoo. Althans, ik heb Errrwin nog geen bewijs hiervan zien overleggen.
Fuck, nu ben ik de lul hè? Aan de andere kant: het is wel een leuk tijdverdrijf, communiceren met Ultimoo!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee. Errrwin heeft geen overeenkomst met Ultimoo. Althans, ik heb Errrwin nog geen bewijs hiervan zien overleggen.
Da's geen reden om niet te claimen, als ik Ultimoo mag gelovenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
* AC4WHEELS.NL is het met Dr_Flash eens.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goddomme wat een faalhazen daar zeg. Jezus.
Ik heb nog geen dreigbrieven ofzo van ze gehad, terwijl ik er wel een beetje op gehoopt had eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ging uit van andersom: dreigbrieven aan Ultimoo wegens geleden emotionele schade.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Errrwin het volgende:
Ik heb nog geen dreigbrieven ofzo van ze gehad, terwijl ik er wel een beetje op gehoopt had eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |