abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:53:15 #51
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61924893
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:23 schreef r_one het volgende:

(ik gok: reistratiekosten voor SIDN)
Da's wel een hele wilde gok natuurlijk
pi_61936666
Wat is nu de status? Krijgen we een kleine samenvatting?

Is er nog contact geweest met Ultimoo en/of Hosting2Go?
pi_61940007
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef CraZaay het volgende:
Da's wel een hele wilde gok natuurlijk
Idd en ook een foute gok:
quote:
Dus ik betaal maar 24 Euro per jaar, exclusief BTW? (Eur. 28,56 Inclusief BTW)
Je betaalt jaarlijks 24 Euro en alleen het eerste jaar Eur. 2,- extra opstartkosten; verder niets extra's. Hoe goedkoop anderen ook lijken, vaak moet je nog extra betalen voor de domeinnaam, heb je alleen een E-Mail pakket of moet je verplicht reclame op je site plaatsen. Dat is bij ons dus niet zo!
Er zit precies EUR 10 excl BTW tussen en de enige optie is dan het Application Pack. FMNM zal wel een gegronde reden om die niet te betalen; Hosting2Go zit dus serieus moeilijk te doen over een tientje
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_61942568
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:

[..]

Of wel en fmnm heeft nu een rekening op de mat liggen .
Haha, ik ben daar niet zo zeker van hoor. Trouwens, nu nog steeds geen brief gehad van Ultimoo.
pi_61942612
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:23 schreef r_one het volgende:

[..]

En dit bedrag is uiteindelijk door FMNM betaald. Maar ik lees steeds dat de hoofdsom EUR 42,84 zou zijn en dat FNMN slechts een deel van de rekening heeft betaald.

Vraag aan TS: waar bestaat die exta (openstaande/bestreden) 12 euro dan uit? (ik gok: reistratiekosten voor SIDN)

Misschien is dat wel een strijdpunt tussen FMNM en Hosting2go en kunnen (konden) ze het daar niet incasseren.
FMNM heeft de betaling van EUR 30,84 gedaan, maar te laat. Daarom kreeg ik een aanmaning van EUR 12,00 extra! Die hebben ze niet betaald en er staat nu open iets van EUR 260,00.

Maar dan nog, ze zien zelf dat FMNW de eerste rekening al betaald heeft en dat ik er niets mee te maken heb.
pi_61943088
Dan zou de hoofdsom EUR 30,84 (niet EUR 42,84) bedragen en de kosten EUR 262,00. En dat is weer in strijd met de AV

Buiten het feit dat een betaling begin augustus (domein is eind juni geregistreerd) mij niet echt te laat lijkt (en al helemaal niet om 12 euro te rechtvaardigen).

Edit: naja, nevermind, ook niet echt heel belangrijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 26-09-2008 23:50:51 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 27 september 2008 @ 03:41:42 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61946998
Vorige deel gelezen en wil weten hoe het afloopt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61958233
Nog steeds geen brief ontvangen en ben al over de drie dagen heen .
pi_61959985
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:48 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog steeds geen brief ontvangen en ben al over de drie dagen heen .
Misschien rekenen ze werkdagen, en in het weekend zal er sowieso niet veel gebeuren. Als ze voet bij stuk houden dan wordt dat volgende week vast wel duidelijk. En als ze alleen maar blijven zeuren om geld dan worden ze steeds ongeloofwaardiger.
pi_61960651
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:56 schreef Light het volgende:

[..]

Misschien rekenen ze werkdagen, en in het weekend zal er sowieso niet veel gebeuren. Als ze voet bij stuk houden dan wordt dat volgende week vast wel duidelijk. En als ze alleen maar blijven zeuren om geld dan worden ze steeds ongeloofwaardiger.
Vorige week zaterdag kreeg ik ook van hun een brief,
pi_61960675
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Vorige week zaterdag kreeg ik ook van hun een brief,
Die is vrijdag verstuurd.
pi_61960795
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die is vrijdag verstuurd.
Ok. Maar de dagen zijn om hoor :p.
pi_61960816
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Ok. Maar de dagen zijn om hoor :p.
Kijken waar ze volgende week mee op de proppen komen dan.
pi_61965135
Of Ultimoo heeft eindelijk door hoe kansloos het is
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61965142
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
Of Ultimoo heeft eindelijk door hoe kansloos het is
Waarschijnlijk hebben ze dat al die tijd al hoor. Maar als je dat aan je vermeende debiteur laat merken gaat-ie natuurlijk helemaal niet meer betalen.
pi_61978817
Of Ultimoo heeft nu het gevoel dat er te veel mensen aan het meelezen zijn.
Vroegere, huidige of eventuele toekomstige klanten, die het nu dus wel uit hun hoofd zullen laten om Ultimoo te gaan gebruiken.
pi_61979370
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef chatter het volgende:
Of Ultimoo heeft nu het gevoel dat er te veel mensen aan het meelezen zijn.
Vroegere, huidige of eventuele toekomstige klanten, die het nu dus wel uit hun hoofd zullen laten om Ultimoo te gaan gebruiken.

'Goede' reclame dus.
pi_61979691
Precies.
En het zal me niet verbazen, als het NVI hier ook een paar lezertjes heeft zitten.
pi_61979846
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef chatter het volgende:
Precies.
En het zal me niet verbazen, als het NVI hier ook een paar lezertjes heeft zitten.
Ik hoop dat die zich inderdaad hier dan willen melden en ik wil dan ook graag weten wat ze hiervan vinden.
pi_61981049
Heb je nu zelf wel of niet iets besteld?
De hosting van ac4wheels.nl was via hosting2go of door de webdesigner via hosting2go?
Wat zegt de webdesignpartij over het feit dat er ineens extra kosten zijn?
Je bent klant bij de webdesigner dus... voor hosting en webdesign?
Of heb je je ooit aangemeld via hosting2go.nl en ben je met hun AV akkoord gegaan?

Indien het via je webdesigner is geregeld... dan heb je totaal niets te maken met hosting2go.

Zou graag nog even dat gedeelte van het verhaal horen en wil dan graag ook de komende periode deze topic volgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door dennis00 op 28-09-2008 21:19:04 (Vragen gesorteerd :-) Veel dezelfde zie ik, ach.) ]
pi_61981741
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef dennis00 het volgende:
Heb je nu zelf wel of niet iets besteld?
De hosting van ac4wheels.nl was via hosting2go of door de webdesigner via hosting2go?
Wat zegt de webdesignpartij over het feit dat er ineens extra kosten zijn?
Je bent klant bij de webdesigner dus... voor hosting en webdesign?
Of heb je je ooit aangemeld via hosting2go.nl en ben je met hun AV akkoord gegaan?

Indien het via je webdesigner is geregeld... dan heb je totaal niets te maken met hosting2go.

Zou graag nog even dat gedeelte van het verhaal horen en wil dan graag ook de komende periode deze topic volgen.
Ik heb niets besteld. Hosting2Go heeft een bestelling ontvangen van FMNewMedia.nl en de AV is geaccepteerd onder het email adres info@fmnewmedia.nl (het adres die niet van mij is),.
pi_62002872
Even een kleine update: Geen brief van Ultimoo ontvangen .
pi_62030737
We hebben een brief . In vette letters * AANKONDIGING RECHTSMAATREGELEN *
pi_62030854
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
We hebben een brief . In vette letters * AANKONDIGING RECHTSMAATREGELEN *
Doe eens voorlezen / kopiëren / scannen? Of is het weer een kopie van een eerder gestuurde brief?
pi_62031030
Bijna inderdaad.

Hier de quote:
quote:
Woerden, 29 september 2008

* AANKONDIGING RECHTSMAATREGELEN *

Dossiernr: 37004040
Betreft: hosting2go/willems

Geachte heer, mevrouw,

Na u meerdere malen schriftelijk gesommeerd te hebben de nog openstaande vordering, zoals onderstaand genoemd, van onze opdrachtgever Hosting2Go te voldoen, is ons gebleken dat u niet tot betaling bent overgegaan.

Specificatie:
Hoofdsom: EUR 42.84
Rente: EUR 0.76
Incassokosten: EUR 250.00
---
Subtotaal: EUR 293.60
Ontvangsten: EUR 30.94
---
Totaal Saldo: EUR 262.66

We zijn nu op het punt gekomen dat onze opdrachtgever verder uitstel onacceptabel vindt en ons geīnstrueerd heeft de redelijke bemiddeling direct stop te zetten. Dit zal feitelijk voor u betekenen dat er op korte termijn rechtsmaatregelen zullen worden aangetroffen met alle nadelige gevolgen en extra kosten van dien.

We raden u aan binnen 3 dagen na heden alsnog voor betaling zorg te dragen op os bankrekeningnummer, ten name van Stichting Derdengelden Ultimoo Incasso B.V. dan wel contact met ons op te nemen om de boven beschreven rechtsgang te voorkomen.

U weet thans waar u aan toe bent.

Hoogachtend,

Ultimoo
Mw. J. Ultee
email: jultee@ultimoo.nl
Het leuke aan deze brief is: Dat de opdrachtgever het nu onacceptabel vindt en dat de bemiddeling stop wordt gezet. Dit is alleen al eerder in een brief geweest . Namelijk twee tot drie weken geleden... .
pi_62031352
Tjeempie, weer 3 dagen.. Nouja, afwachten dan maar weer wat mevrouw Ultee dan weer gaat pennen..
pi_62031627
quote:
We zijn nu op het punt gekomen dat onze opdrachtgever verder uitstel onacceptabel vindt en ons geīnstrueerd heeft de redelijke bemiddeling direct stop te zetten.
Heerlijk

"Redelijke bemiddeling direct stopzetten", "uitstel is onacceptabel" schreeuwen.
En dan toch een brief sturen en toch nog 3 dagen uitstel.

Nee, echt, erg geloofwaardig

Eens kijken of je voor het weekend nog een dagvaarding op de deurmat hebt
.
pi_62031816
The story continues, yay!
pi_62031865
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef Errrwin het volgende:
The story continues, yay!
Was inderdaad even afwachten. Maar ze krijgen echt niets. Ze weten zelf dat ik een lief jongetje ben . .
pi_62032254
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef r_one het volgende:

[Eens kijken of je voor het weekend nog een dagvaarding op de deurmat hebt
Of misschien zelfs in je handen gedrukt, mits je er een treft die niet te lui is om aan te bellen. Een en ander uiteraard met het uitgangspunt dat Ultimoo meent wat ze zeggen, maar jij en ik weten natuurlijk het antwoord al.
pi_62032405
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of misschien zelfs in je handen gedrukt, mits je er een treft die niet te lui is om aan te bellen. Een en ander uiteraard met het uitgangspunt dat Ultimoo meent wat ze zeggen, maar jij en ik weten natuurlijk het antwoord al.
Whehe, vanaf vanavond ben ik helemaal alleen thuis. Dus ze kunnen elke dag langskomen, ik werk .
pi_62032501
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Whehe, vanaf vanavond ben ik helemaal alleen thuis. Dus ze kunnen elke dag langskomen, ik werk .
Dan wordt het in een mooie envelop gedaan met een aparte maat (1/2 A4 over de lengte) met koeienletters "AMBTELIJK STUK" er op, met pen je naam er opgezet en dan door je brievenbus geschoven.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:14:19 #83
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_62032904
quote:
op korte termijn rechtsmaatregelen zullen worden aangetroffen
Zozo, aangetroffen zelfs? Dat scheelt dan, dat ze ze niet zelf hoeven te treffen!
quote:
U weet thans waar u aan toe bent.
Dat je 't thans even weet, ja, waar je aan toe bent!?

Incompetente fuckups.

Ik had een briefje teruggestuurd dat ik geen idee heb waar ik aan toe ben, omdat ik nooit een factuur heb gehad voor het originele bedrag, dat ik herhaaldelijk heb verzocht om een afschrift van de vermeende overeenkomst waaraan geen gehoor is gegeven.

Misschien kun je aangifte doen wegens stalking?

[ Bericht 25% gewijzigd door ToMaSZ op 30-09-2008 20:20:23 ]
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:15:21 #84
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62032934
quote:
Stichting Derdengelden Ultimoo Incasso B.V.
Wat is het nou, een stichting ( ) of toch maar een B.V.
pi_62033041
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat is het nou, een stichting ( ) of toch maar een B.V.
Dit is niet vreemd hoor. De stichting beheert de gelden die aan derden toebehoren. Door deze constructie is uitbetaling aan crediteuren min of meer gegarandeerd, omdat alle gelden die voor crediteuren zijn niet naar de B.V. worden overgemaakt maar naar de stichting. Zelfs bij een faillissement van Ultimoo B.V. zullen de crediteuren de uitbetaling krijgen waar ze recht op hebben.

Zoals gezegd is dit een vrij normale constructie die ook o.a. bij alle advocatenkantoren voorkomt.
pi_62037040
En mochten ze zo dom zijn om het door te zetten, kan het nog best druk gaan worden tijdens de rechtszaak. Heel Fok! zit er dan.
pi_62037195
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:27 schreef chatter het volgende:
En mochten ze zo dom zijn om het door te zetten, kan het nog best druk gaan worden tijdens de rechtszaak. Heel Fok! zit er dan.

Dat zal wel niet dunkt mij .
pi_62037372
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Heerlijk

"Redelijke bemiddeling direct stopzetten", "uitstel is onacceptabel" schreeuwen.
En dan toch een brief sturen en toch nog 3 dagen uitstel.

Nee, echt, erg geloofwaardig

Eens kijken of je voor het weekend nog een dagvaarding op de deurmat hebt
En dat ook nog na de voorafgaande brief/mailconversatie. Ze maken zichzelf er niet geloofwaardiger op in ieder geval. Niet dat ze erg geloofwaardig waren, maar toch.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 07:07:54 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62042083
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef Light het volgende:

[..]

En dat ook nog na de voorafgaande brief/mailconversatie. Ze maken zichzelf er niet geloofwaardiger op in ieder geval. Niet dat ze erg geloofwaardig waren, maar toch.
Een beetje 'incassobureau' stuurt nog wel 5 brieven dat over 3 dagen de deurwaarder bij je op de stoep staat.
pi_62042110
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 07:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een beetje 'incassobureau' stuurt nog wel 5 brieven dat over 3 dagen de deurwaarder bij je op de stoep staat.
Dan zou je een zaak moeten beginnen tegen dat incassobureau voor het doen van loze dreigementen. Maar 'k betwijfel of dat wel strafbaar is.
pi_62043185
Ik heb het juridisch loket even gemaild met het complete verhaal. Met de link naar dit topic aangezien ik hun alle brieven wilde laten zien die gemaild zijn door Ultimoo.
pi_62043202
quote:
Geachte looserts van het incassobureau,

graag ontvang ik een kopie of enig andersoortig bewijs van een overeenkomst tussen uw cliënt en mijn persoon.

Met vriendelijke groet,
AC4WHEELS.NL
pi_62043397
Is dat iets om te mailen?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:00:27 #94
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_62044240
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Is dat iets om te mailen?
Daar heb je toch al meer dan eens om gevraagd? Weinig kans dat ze er nu wel iets mee doen.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_62044995
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:00 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Daar heb je toch al meer dan eens om gevraagd? Weinig kans dat ze er nu wel iets mee doen.
Toch maar weer gemaild,
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:07:56 #96
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_62048218
Verkapte TVP. Wat een briljant verhaal!
pi_62048402
@ ToMaSZ, nog geen mail gehad. Dus wat mij betreft gaat het ook echt goed daar. Ze wilden binnen drie dagen wat van me horen. Done that, maar een mail terugkrijgen met een bewijs dat ik de besteller ben geweest, ho maar.
pi_62048611
op www.ultimoo.nl lees ik mooie verhalen hoor
quote:
Onze incassomethodiek is intensief en wordt geheel afgestemd op de aard van de vordering en het type debiteur. Wij laten de debiteur geen kans om zijn betalingsverplichting te ontlopen en doen er alles aan doen om uw vordering snel te innen.
Vooral doorgaan met schreeuwen over drie dagen uitstel iedere keer dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_62048643
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ ToMaSZ, nog geen mail gehad. Dus wat mij betreft gaat het ook echt goed daar. Ze wilden binnen drie dagen wat van me horen. Done that, maar een mail terugkrijgen met een bewijs dat ik de besteller ben geweest, ho maar.
Gemaild met ontvangstbevestiging? Leesbevestiging? Al zullen zij dat natuurlijk wel weer dichtgezet hebben
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_62048708
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gemaild met ontvangstbevestiging? Leesbevestiging? Al zullen zij dat natuurlijk wel weer dichtgezet hebben
Ach, als je je mailtje niet retour afzender krijgt ('bounced'), dan hebben zij je mailtje ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')