Idd en ook een foute gok:quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef CraZaay het volgende:
Da's wel een hele wilde gok natuurlijk
Er zit precies EUR 10 excl BTW tussen en de enige optie is dan het Application Pack. FMNM zal wel een gegronde reden om die niet te betalen; Hosting2Go zit dus serieus moeilijk te doen over een tientjequote:Dus ik betaal maar 24 Euro per jaar, exclusief BTW? (Eur. 28,56 Inclusief BTW)
Je betaalt jaarlijks 24 Euro en alleen het eerste jaar Eur. 2,- extra opstartkosten; verder niets extra's. Hoe goedkoop anderen ook lijken, vaak moet je nog extra betalen voor de domeinnaam, heb je alleen een E-Mail pakket of moet je verplicht reclame op je site plaatsen. Dat is bij ons dus niet zo!
Haha, ik ben daar niet zo zeker van hoor. Trouwens, nu nog steeds geen brief gehad van Ultimoo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of wel en fmnm heeft nu een rekening op de mat liggen.
FMNM heeft de betaling van EUR 30,84 gedaan, maar te laat. Daarom kreeg ik een aanmaning van EUR 12,00 extra! Die hebben ze niet betaald en er staat nu open iets van EUR 260,00.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:23 schreef r_one het volgende:
[..]
En dit bedrag is uiteindelijk door FMNM betaald. Maar ik lees steeds dat de hoofdsom EUR 42,84 zou zijn en dat FNMN slechts een deel van de rekening heeft betaald.
Vraag aan TS: waar bestaat die exta (openstaande/bestreden) 12 euro dan uit? (ik gok: reistratiekosten voor SIDN)
Misschien is dat wel een strijdpunt tussen FMNM en Hosting2go en kunnen (konden) ze het daar niet incasseren.
Misschien rekenen ze werkdagen, en in het weekend zal er sowieso niet veel gebeuren. Als ze voet bij stuk houden dan wordt dat volgende week vast wel duidelijk. En als ze alleen maar blijven zeuren om geld dan worden ze steeds ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:48 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog steeds geen brief ontvangen en ben al over de drie dagen heen.
Vorige week zaterdag kreeg ik ook van hun een brief,quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:56 schreef Light het volgende:
[..]
Misschien rekenen ze werkdagen, en in het weekend zal er sowieso niet veel gebeuren. Als ze voet bij stuk houden dan wordt dat volgende week vast wel duidelijk. En als ze alleen maar blijven zeuren om geld dan worden ze steeds ongeloofwaardiger.
Die is vrijdag verstuurd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag kreeg ik ook van hun een brief,
Kijken waar ze volgende week mee op de proppen komen dan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar de dagen zijn om hoor :p.
Waarschijnlijk hebben ze dat al die tijd al hoor. Maar als je dat aan je vermeende debiteur laat merken gaat-ie natuurlijk helemaal niet meer betalen.quote:Op zondag 28 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
Of Ultimoo heeft eindelijk door hoe kansloos het is
'Goede' reclame dus.quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef chatter het volgende:
Of Ultimoo heeft nu het gevoel dat er te veel mensen aan het meelezen zijn.
Vroegere, huidige of eventuele toekomstige klanten, die het nu dus wel uit hun hoofd zullen laten om Ultimoo te gaan gebruiken.
Ik hoop dat die zich inderdaad hier dan willen melden en ik wil dan ook graag weten wat ze hiervan vinden.quote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef chatter het volgende:
Precies.
En het zal me niet verbazen, als het NVI hier ook een paar lezertjes heeft zitten.
Ik heb niets besteld. Hosting2Go heeft een bestelling ontvangen van FMNewMedia.nl en de AV is geaccepteerd onder het email adres info@fmnewmedia.nl (het adres die niet van mij is),.quote:Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef dennis00 het volgende:
Heb je nu zelf wel of niet iets besteld?
De hosting van ac4wheels.nl was via hosting2go of door de webdesigner via hosting2go?
Wat zegt de webdesignpartij over het feit dat er ineens extra kosten zijn?
Je bent klant bij de webdesigner dus... voor hosting en webdesign?
Of heb je je ooit aangemeld via hosting2go.nl en ben je met hun AV akkoord gegaan?
Indien het via je webdesigner is geregeld... dan heb je totaal niets te maken met hosting2go.
Zou graag nog even dat gedeelte van het verhaal horen en wil dan graag ook de komende periode deze topic volgen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
We hebben een brief. In vette letters * AANKONDIGING RECHTSMAATREGELEN *
Het leuke aan deze brief is: Dat de opdrachtgever het nu onacceptabel vindt en dat de bemiddeling stop wordt gezet. Dit is alleen al eerder in een brief geweestquote:Woerden, 29 september 2008
* AANKONDIGING RECHTSMAATREGELEN *
Dossiernr: 37004040
Betreft: hosting2go/willems
Geachte heer, mevrouw,
Na u meerdere malen schriftelijk gesommeerd te hebben de nog openstaande vordering, zoals onderstaand genoemd, van onze opdrachtgever Hosting2Go te voldoen, is ons gebleken dat u niet tot betaling bent overgegaan.
Specificatie:
Hoofdsom: EUR 42.84
Rente: EUR 0.76
Incassokosten: EUR 250.00
---
Subtotaal: EUR 293.60
Ontvangsten: EUR 30.94
---
Totaal Saldo: EUR 262.66
We zijn nu op het punt gekomen dat onze opdrachtgever verder uitstel onacceptabel vindt en ons geīnstrueerd heeft de redelijke bemiddeling direct stop te zetten. Dit zal feitelijk voor u betekenen dat er op korte termijn rechtsmaatregelen zullen worden aangetroffen met alle nadelige gevolgen en extra kosten van dien.
We raden u aan binnen 3 dagen na heden alsnog voor betaling zorg te dragen op os bankrekeningnummer, ten name van Stichting Derdengelden Ultimoo Incasso B.V. dan wel contact met ons op te nemen om de boven beschreven rechtsgang te voorkomen.
U weet thans waar u aan toe bent.
Hoogachtend,
Ultimoo
Mw. J. Ultee
email: jultee@ultimoo.nl
Heerlijkquote:We zijn nu op het punt gekomen dat onze opdrachtgever verder uitstel onacceptabel vindt en ons geīnstrueerd heeft de redelijke bemiddeling direct stop te zetten.
Was inderdaad even afwachten. Maar ze krijgen echt niets. Ze weten zelf dat ik een lief jongetje benquote:
Of misschien zelfs in je handen gedrukt, mits je er een treft die niet te lui is om aan te bellen. Een en ander uiteraard met het uitgangspunt dat Ultimoo meent wat ze zeggen, maar jij en ik weten natuurlijk het antwoord al.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef r_one het volgende:
[Eens kijken of je voor het weekend nog een dagvaarding op de deurmat hebt![]()
Whehe, vanaf vanavond ben ik helemaal alleen thuis. Dus ze kunnen elke dag langskomen, ik werkquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of misschien zelfs in je handen gedrukt, mits je er een treft die niet te lui is om aan te bellen. Een en ander uiteraard met het uitgangspunt dat Ultimoo meent wat ze zeggen, maar jij en ik weten natuurlijk het antwoord al.
Dan wordt het in een mooie envelop gedaan met een aparte maat (1/2 A4 over de lengte) met koeienletters "AMBTELIJK STUK" er op, met pen je naam er opgezet en dan door je brievenbus geschoven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Whehe, vanaf vanavond ben ik helemaal alleen thuis. Dus ze kunnen elke dag langskomen, ik werk.
Zozo, aangetroffen zelfs? Dat scheelt dan, dat ze ze niet zelf hoeven te treffen!quote:op korte termijn rechtsmaatregelen zullen worden aangetroffen
Dat je 't thans even weet, ja, waar je aan toe bent!?quote:U weet thans waar u aan toe bent.
Wat is het nou, een stichting (quote:Stichting Derdengelden Ultimoo Incasso B.V.
Dit is niet vreemd hoor. De stichting beheert de gelden die aan derden toebehoren. Door deze constructie is uitbetaling aan crediteuren min of meer gegarandeerd, omdat alle gelden die voor crediteuren zijn niet naar de B.V. worden overgemaakt maar naar de stichting. Zelfs bij een faillissement van Ultimoo B.V. zullen de crediteuren de uitbetaling krijgen waar ze recht op hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat is het nou, een stichting () of toch maar een B.V.
Dat zal wel niet dunkt mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:27 schreef chatter het volgende:
En mochten ze zo dom zijn om het door te zetten, kan het nog best druk gaan worden tijdens de rechtszaak. Heel Fok! zit er dan.
En dat ook nog na de voorafgaande brief/mailconversatie. Ze maken zichzelf er niet geloofwaardiger op in ieder geval. Niet dat ze erg geloofwaardig waren, maar toch.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
"Redelijke bemiddeling direct stopzetten", "uitstel is onacceptabel" schreeuwen.
En dan toch een brief sturen en toch nog 3 dagen uitstel.
Nee, echt, erg geloofwaardig
Eens kijken of je voor het weekend nog een dagvaarding op de deurmat hebt![]()
Een beetje 'incassobureau' stuurt nog wel 5 brieven dat over 3 dagen de deurwaarder bij je op de stoep staat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
En dat ook nog na de voorafgaande brief/mailconversatie. Ze maken zichzelf er niet geloofwaardiger op in ieder geval. Niet dat ze erg geloofwaardig waren, maar toch.
Dan zou je een zaak moeten beginnen tegen dat incassobureau voor het doen van loze dreigementen. Maar 'k betwijfel of dat wel strafbaar is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje 'incassobureau' stuurt nog wel 5 brieven dat over 3 dagen de deurwaarder bij je op de stoep staat.
quote:Geachte looserts van het incassobureau,
graag ontvang ik een kopie of enig andersoortig bewijs van een overeenkomst tussen uw cliënt en mijn persoon.
Met vriendelijke groet,
AC4WHEELS.NL
Daar heb je toch al meer dan eens om gevraagd? Weinig kans dat ze er nu wel iets mee doen.quote:
Toch maar weer gemaild,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:00 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Daar heb je toch al meer dan eens om gevraagd? Weinig kans dat ze er nu wel iets mee doen.
Vooral doorgaan met schreeuwen over drie dagen uitstel iedere keer danquote:Onze incassomethodiek is intensief en wordt geheel afgestemd op de aard van de vordering en het type debiteur. Wij laten de debiteur geen kans om zijn betalingsverplichting te ontlopen en doen er alles aan doen om uw vordering snel te innen.
Gemaild met ontvangstbevestiging? Leesbevestiging? Al zullen zij dat natuurlijk wel weer dichtgezet hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ ToMaSZ, nog geen mail gehad. Dus wat mij betreft gaat het ook echt goed daar. Ze wilden binnen drie dagen wat van me horen. Done that, maar een mail terugkrijgen met een bewijs dat ik de besteller ben geweest, ho maar.
Ach, als je je mailtje niet retour afzender krijgt ('bounced'), dan hebben zij je mailtje ontvangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemaild met ontvangstbevestiging? Leesbevestiging? Al zullen zij dat natuurlijk wel weer dichtgezet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |