YEAH DUDE !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik naar beneden want mijn neefje moet weer slapen
We are living in a material world, and I am a material girl
PAULUS DE PARAGNOSKABOUTERquote:Op woensdag 24 september 2008 22:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is klein met een rode muts en werkt voor Astro TV![]()
![]()
![]()
Handigquote:Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zonet de bekleding van de hummer van danny betaald, om zo het bazen (pimp) abbo daarvoor te krijgen, verdoemme die betaling mislukt, maar wel m`n geld van m`n rekening af
hihiquote:Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zonet de bekleding van de hummer van danny betaald, om zo het bazen (pimp) abbo daarvoor te krijgen, verdoemme die betaling mislukt, maar wel m`n geld van m`n rekening af
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:13 schreef Maisnon het volgende:
Het is geel met een rode muts
Dus heb hem gepm`d, maar nog steeds geen reactiequote:
Paulus de Zapdoskabouter!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:13 schreef Maisnon het volgende:
Het is geel met een rode muts en leert Light Screen op level 73
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
Het is groot, lekker en veeleisend?
MIJN PIEMOOOOLLLL
OHJA DIE MUTS KLOPT MAAR DE REST NIET LEES NOG EENS GODVERDOMME HET IS ZAPDOSKABOUTER EN IS DIE GEEL JA IK DACHT HET WELquote:Op woensdag 24 september 2008 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
PAULUS DE BOSKABOUTER IS HEUL NIET GEEL!!! EN HIJ HEEFT OOK GEEN RODE MUTS GODVERDOMME!!
"Andra moi ennepe mousa poloutropon hos-"kabouter!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Het is klein, trojebeschrijvend en in de dactylische hexameter
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Andra moi ennepe mousa poloutropon hos-"kabouter!
GODVER LEES NOG EEN KEER IK ZWEER HET JE KIL IK ZWEER HET JE OH EN IK HEB EEN ANDERE PIC WAAR IE WEL EEN RODE MUTS HEEFT DUS SUCK IT IK ZOEK HEM NUquote:Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
IS HIJ GEEL? NEEEEEEEEE
HEEFT HIJ EEN RODE MUTS? NEEEEEEEE
HOAX!!!!111111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |