Bookmark functie?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Yozzz het volgende:
Zie TT.
Mensen die een dergelijke reactie plaatsen in een topic.
Omdat ik me zó erger aan die reacties, is dit topic bedoelt voor reacties zoals: "tvp om straks te lezen, nu geen tijd voor.". Dan hoeven jullie dat niet meer in andere topics te doen![]()
Klacht: mensen snappen de Bookmark-functie niet.
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 24 september 2008 18:08 schreef YoopY het volgende:
[..]
Bookmark functie?
Hoe werkt dat dan?
Je hebt het er maar moeilijk mee he jongen?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:10 schreef Juup© het volgende:
Bagger verwijderd. Stoppen met de onzinnige tvp's e.d..
Offtopic reacties e.d. worden zonder meer verwijderd.
Klopt, nu wel. Er wordt echter aan gewerkt. Ik ben benieuwd.quote:
vind 't wel wat hebben de tvpquote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Klopt, nu wel. Er wordt echter aan gewerkt. Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef afcajos het volgende:
Vaak ook print[ afbeelding ] ik een topic gewoon ff uit zodat ik em later in bed kan lezen
En je maakt notities zodat je morgenvroeg meteen kunt beginnen met posten?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef afcajos het volgende:
Vaak ook print[ afbeelding ] ik een topic gewoon ff uit zodat ik em later in bed kan lezen
Dat en jezus man, moet je deze eeuwenoude discussie weer uit de sloot trekken?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef SarahD. het volgende:
Bookmark-functie is kut.
josquote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef afcajos het volgende:
Vooral in KLB en R&Pquote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef afcajos het volgende:
Jep, en toen ik gebanned was noteerde ik al mijn avonturen in een wordbestandje zodat ik ze later met jullie kon telenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En je maakt notities zodat je morgenvroeg meteen kunt beginnen met posten?
tvp voor zometeen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Yozzz het volgende:
Zie TT.
Mensen die een dergelijke reactie plaatsen in een topic.
Omdat ik me zó erger aan die reacties, is dit topic bedoelt voor reacties zoals: "tvp om straks te lezen, nu geen tijd voor.". Dan hoeven jullie dat niet meer in andere topics te doen![]()
Klacht: mensen snappen de Bookmark-functie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |