Wereldvreemde boerquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:15 schreef Beauregard het volgende:
WTF is een Hoogvliet? Ik gok een of andere randstedelijke paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.
Ja die zijn goed van de AH. Kost idd een euro of 2.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh dan weet ik niet welk brood je bedoelt, ik dacht die in papieren zakken van rond de 2 euro
Ik ben wereldvreemd omdat ik nooit heb gehoord van een supermarktformule die alleen in de randstad zit en - zo zag ik net - krap 60 winkeltjes heeft?quote:
Ik gok een of andere provinciale paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben wereldvreemd omdat ik nooit heb gehoord van een supermarktformule die alleen in de randstad zit en - zo zag ik net - krap 60 winkeltjes heeft?
Vertel jij me dan maar eens wat jij nu eigenlijk vindt van Em-Te supermarkten. Lukt niet, denk ik. Ben je volledig wereldvreemd ofzo, knuppel.
Je zit er inderdaad niet ver naast. Maar guttegut meid, wat ben jij wereldvreemd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik gok een of andere provinciale paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.
boeiend, ik vind het best te doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dat van dat gare fabrieksbrood?
Yes. Als ik me niet vergis is dat 'wit brood met het goeie van bruin brood'. Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is bruinbrood voor mietjes die geen bruinbrood lusten en dus hebben ze het wit gemaaktquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gay.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:09 schreef Renesite het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven een wit broodje met leverpastei![]()
!
Vaak nog warm!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Urquhart het volgende:
Plus Markt heeft altijd wel lekker brood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |