De laatste tijd hoor ik meer en meer vrienden om mij heen die de neiging hebben om op Wilders te gaan stemmen, om de redenen die Prem aangeeft, en dat zijn over het algemeen allemaal hoger opgeleide mensen, wel opvallend, Wilders lijkt ook echt een blijvertje te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach, beide partijen zijn veruit het populairst onder laag-opgeleid klootjesvolk. Veel roepen, weinig nadenken, dat is wel iets voor Prem.
En toen gingen we stemmen op partijen die de mond vol hadden van de term "Veiligheid!".quote:Op donderdag 25 september 2008 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe minder er wordt opgetreden tegen reljeugd (waaronder veel Marokkanen) des te meer ontevreden kiezers lopen over naar de PVV. Het is de democratie die zijn werk doet. De Nederlandse bevolking snapt gewoon niet dat er zo soft wordt opgetreden en wil niet dat tuig de baas is op straat.
Klopt er zijn inderdaad een handvol hoogopgeleiden die op de SP, PVV of TON zullen stemmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef JohnDope het volgende:
Inderdaad, want onder de hoogopgeleiden heb je ook veel domme, naïeve en wereldvreemde mensen.
Hun compleet gestoorde gedrag en daarmee de ongeschiktheid om te regeren zal ook iets te maken hebben met de keuze om ze te negerenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef SeventhWave het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen een immigratie stop en harde aanpak van straat criminelen wel zien zitten. Maar het anti-racisme zit er zo diep ingestampt dat ik niet meer dan 30 zetels verwacht voor Verdonk en Wilders - die voornamelijk bij de VVD vandaan komen - waardoor ze makkelijk genegeerd kunnen worden.
Toch typisch dat jij als linkse stemmer graag neerkijkt op mensen met een lager opleidingsniveau.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt er zijn inderdaad een handvol hoogopgeleiden die op de SP, PVV of TON zullen stemmen.
Oh ja ging jij ons nog een keer vertellen welke hoge opleiding jij ook alweer gedaan had?
Ik kijk neer op TON, PVV en SP stemmers. Dat is net wat andersquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Toch typisch dat jij als linkse stemmer graag neerkijkt op mensen met een lager opleidingsniveau.
Nou, daar heb je het justitiële-apparaat toch voor? Laat die hun werk dan een keertje doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
Het gaat erom dat de ettertjes eerst 's überhaupt voor een rechter worden gebracht he? Dan kunnen we 't daarna 's gaan hebben over de zwaarte van de sancties.
Wie bepaalt de prioriteiten van die heren?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:25 schreef Posdnous het volgende:
Nou, daar heb je het justitiële-apparaat toch voor? Laat die hun werk dan een keertje doen.
Retourtje? Enkele reis Sahara dacht ik zo, paspoort innemen en op transport (deportatie in goed Nederlandsquote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Je bedoelt een "studiereisje", waarbij ze het retourtje zelf moeten betalen?
Ja precies. Zo'n "studiereisje" had ik ook in gedachten.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Retourtje? Enkele reis Sahara dacht ik zo, paspoort innemen en op transport (deportatie in goed Nederlands)
En dan zijn er nog reaguurders die Prem "eenzijdig" en "respectloos" vinden. Ik had niet gedacht dat je zulke verstokte linkse idealisten op GeenStijl zou vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:44 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Die arme Prem. Nu is hij alweer onheus bejegend door Marokkaantjes. Heerlijke soundbite ook trouwens: "Witte Lonsdaleracisten, als ik daar tussen sta, voel ik me honderd keer veiliger!"
Marokkanen hebben echt hun langste tijd gehad in Nederland.
Een beetje (erg) hypocriet is het natuurlijk wel. Toen het intelligente deel der autochtonen jaren geleden al riep dat die Marokkanen niet pluis waren, toen waren het zogenaamd "rasssssssissssssten" en was de wereld te klein. Ook volgens ome Prem.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde rond het middaguur inderdaad een withete Prem op de radio. Helemaal over de zeik, nadat hij ergens in een wijk was belaagd door Marokkaanse jongeren, zonder dat hij het aan het filmen was. Ik kan me iets voorstellen bij zijn frustratie.
Op Dumpert wijst iemand naar de reacties op http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2243769 waar de teneur eigenlijk vooral is: Prem moet niet zeiken en moet Marokkanen niet in een slecht daglicht stellen.
Het trieste is alleen dat Prem juist veel heeft geprobeerd om Marokkanen NIET in een slecht daglicht te stellen, onder meer door ze via zijn programma's een podium te geven. Maar nee, het mocht niet baten...
Ik kan me de frustratie van Prem dan ook goed voorstellen.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe minder er wordt opgetreden tegen reljeugd (waaronder veel Marokkanen) des te meer ontevreden kiezers lopen over naar de PVV. Het is de democratie die zijn werk doet. De Nederlandse bevolking snapt gewoon niet dat er zo soft wordt opgetreden en wil niet dat tuig de baas is op straat.
Waarom niet gewoon de PVV? Denk je nou echt dat de gevestigde orde dit gaat doen?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:14 schreef SchoppenKoning het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Het heeft veel te lang geduurd voordat het absurde geschreeuw van Wilders gefilterd werd op de onderliggende boodschap. Hij is naar mijn idee vooral op de vorm aangevallen en het wegzetten van Wilders stemmers als extreem rechtse debielen heeft natuurlijk alleen averechts effect.
Er is een partij nodig, en a.u.b. niet de PVV, die een duidelijk signaal afgeeft en geen paniekvoetbal gaat spelen, en daar ook naar handelt.
Zolang je een Barry Madlener en een Dion Graus als kamerleden meeneemt dan kan je nog niet bepaald spreken van een stabiele evenwichtige partij. En als je denk dat je uitspraken moet doen als "f16's inzetten tegen de Marokkaanse kut jochies" alleen om je nog eens extra hard te profileren ten opzichte van de gangbare mening dat die gasten eindelijk eens aangepakt moeten worden, dan ben je niet bepaald een volwassen partij en het populistisch oppositie niveau nauwelijks ontstegen.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de PVV? Denk je nou echt dat de gevestigde orde dit gaat doen?
Och. De PvdA zit ook tjokvol met geteisem.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef SchoppenKoning het volgende:
[..]
Zolang je een Barry Madlener en een Dion Graus als kamerleden meeneemt dan kan je nog niet bepaald spreken van een stabiele evenwichtige partij.
Het lijkt me weleens mooi om dat te zien. F16's die ingezet worden tegen Marokkaanse kutjochies. Ik stel me dan brandende kutmarokkaantjes voor, getroffen door napalmbommem in de straten van Amsterdam. En ik moet eerlijk toegeven dat ik intens geniet van dat beeld.quote:En als je denk dat je uitspraken moet doen als "f16's inzetten tegen de Marokkaanse kut jochies" alleen om je nog eens extra hard te profileren ten opzichte van de gangbare mening dat die gasten eindelijk eens aangepakt moeten worden, dan ben je niet bepaald een volwassen partij en het populistisch oppositie niveau nauwelijks ontstegen.
of omgekeerd:quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prem denkt ook niet dat Wilders de oplossing is. Maar het kan lekker opluchten om op Wilders te stemmen als een stelletje van dat Marokkaanse tuig de dag ervoor je auto hebben gemolesteerd.
Luister dat audio fragment en zeg dat nog eens.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
puber Prem met z'n recalcitrante gedrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |