Ik was vanmiddag ff wat kleine klusjes aan het doen, zo moest ik nog steeds het laminaat rond mijn kruipluik aan passen. Hiervoor moest ik een ander stuk laminaat losmaken, dat ging niet dus ik moest de deur van de meterkast opendoen om erbij te kunnen.
Zo gezegd zogedaan maar toen ik de meterkast opende zag ik tot mijn grote verbazing dat de deur nat was alsook de stoppen in de stoppenkast

Dus ik als een gek alle stroom eraf gegooid en met een (geleende) zaklamp gezocht naar het euvel... wat bleek nou bovenin de meterkast tussen 2 verdiepingen zit een T-stuk van de afvoer (toilet, cv en wasmachine) en deze is / was dus lek
Nu had ik 2 keuzes of in de badkamer de muur eruit slaan (met tegels) of in het trappengat het perfect gestucte muurtje mollen

hoe kan een mens zo'n keus maken!!! nou ja ik dus lekker wezen slopen en hakken en na uren zweten en heel mijn kleuwen vol met sneetjes (oude tegels aan de binnenzijde van de muur) heb ik nu eindelijk de oude pijp eruit! nu nog ff nieuwe erin en dan op 1 of andere manier de muur weer mooi maken, alhoewel ik overweg om 1 deel dmv een inspectieluikje open te houden, je weet maar nooi
Samenvatting: mooie muur moeten slopen:
Muur:
![]()
Bende: