Ja wat is het nou? Heb je problemen met ftp of eik wat anders?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:00 schreef fransbreda het volgende:
maar via ftp is hij nog wel bereikbaar.
quote:Webspace-beheer van /xyzZiggo/
Beheer bestanden
Met Webspace kun je jouw eigen Website maken, maar ook bestanden opslaan. Dat kan voor iedereen zijn, of alleen voor eigen gebruik.
Het is handig om je webspace als webdrive te activeren. Meer hierover lees je op de uitleg over webspace. Je krijgt dan toegang tot twee mappen. Alles wat je in de map 'publiek' plaatst, kan door iedere internetter bekeken worden in de vorm van je Website. De inhoud van de map 'prive' kan alleen worden gelezen met behulp van je login en password, en is dus niet voor anderen toegankelijk. Beide mappen zijn ook buiten het Ziggo netwerk te gebruiken, bijvoorbeeld om je website bij te werken of een adres op te zoeken op je Homedrive als je onderweg bent.
Homepage
Het adres van je publieke pagina's, oftewel jouw Website, is http://members.home.nl/XYZZIGGO/. Als je op deze link klikt, kun je bekijken hoe jouw Website eruit ziet. Op je pagina's kan je gebruik maken van standaardscripts. En als je wilt, kun je jouw Website laten opnemen in het overzicht.
Bladeren
Met de web-browser die je nu gebruikt heb je geen directe Homedrive- of Webspace-toegang; je kunt vanaf dit scherm niets wijzigen. Maar je kunt wel de inhoud van je mappen bekijken:
Map
prive/ bekijk Homedrive-bestanden
publiek/ bekijk Website-bestanden
dat was al jaren zo bij @homequote:Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef HassieBassie het volgende:
Sinds Casema Ziggo is geworden hebben ze geloof ik ook wat probleempjes met hun DNS server.. Gek word ik ervan. En altijd het leuke bij Ziggo; als je belt luisteren ze, zoeken wat op en vervolgens ligt het altijd aan jou
Ik zat bij Casema.. Ongelooflijk kutbedrijf als je een storing had, maar die had ik dus echt nooit.. In 5 jaar in mijn verbinding al-tijd up geweest. Nieuw naamplaatje en 3 maanden verder en hop, verneukt. Ziekelijk gewoon.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat was al jaren zo bij @home![]()
daarom ben ik ook weggegaan bij die incompetente tent
Die foto boven jouw post doet het nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef folie het volgende:
Ehm zo te zien is dit Online en geen Ziggo....
Heb je een link naar een foto die het nog wel doet?
Deels van Wanadoo Cable is idd naar Online gegaan..quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef fransbreda het volgende:
*Provider: ziggo.nl
*Hostname: -weg-.cable.ziggo.nl
*Socket: 2207
Gezien zijn taalgebruik over bepaalde bevolkingsgroepen, heeft TS een ander probleem.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef r_one het volgende:
Ja wat is het nou? Heb je problemen met ftp of eik wat anders?
De migratie bij ziggo is nog niet helemaal afgerond, als je al wel gemigreerd bent én je hebt een mail en/of brief gekregen met je nieuwe klantnummer, dan kan je bij ziggo (op de site) jezelf registreren met dat klantnummer, je maakt een @ziggo email aan en je kan dan de daarbij behorende webspace activeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Cebs het volgende:
Meh ik snap er niets van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |