abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61880864
Hallo,

Ik heb al jaren een internet via casema/wanadoo, dit is nu dus ziggo geworden.
Nu had ik altiid 20 mb ftp ruimte/webspace om wat dingen up te loaden maar die is nu opeens onbereikbaar geworden.

Althans ik zie geen foto's meer op t web maar via ftp is hij nog wel bereikbaar.
Nu probeer ik al een tijdje contact te krijgen met die gasten maar dat is gewoon onmogelijk, ik kom nooit door die wachttijd heen. tyfusjoden!

Weet iemand dus of ze dat ftp daar hebben afgeschaft of ligt het probleem ergens bij mij, dat ik er niet mee kan omgaan ofzo?
pi_61881598
Nou nou, net na 20 min contact gehad met ziggo.

Die gast wist er dus helemaal niks van, toen ging meneer het aan zn collega's vragen en na 10 minuten wachten kwam meneer met de mededeling dat ik een nieuwe index moest uploaden en dat alles weer goed zou moeten zijn.

Ok , gedaan maar nada.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:42:00 #3
169008 Atreyu
A fight till you die
pi_61881859
Het zijn inderdaaad tyfusjoden. Hier hebben we al sinds 2000 een breedband abbo en vooral back in the days lag de verbinding er regelmatig uit en was de downloadsnelheid een ramp... 5 a 7 kb per seconde isdn was toen zelfs sneller dan broadband. En het principe het werkt of het werkt helemaal niet gaat nog steeds op voor die prutsers bij ziggo. Want service is een woord dat geld kost en daar bezuinigen ze op...
pi_61882005
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:00 schreef fransbreda het volgende:
maar via ftp is hij nog wel bereikbaar.
Ja wat is het nou? Heb je problemen met ftp of eik wat anders?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_61882345
wat ik begrijp is dat ie webruimte heeft waar ie via ftp wel bij kan maar rechtstreeks via http://... niet.

Op de site van ziggo (bron) staat dat je webspace hebt met een homepage en een privemap welke niet vrij toegankelijk is. misschien hebben ze alles automatisch in de privemap geknikkerd.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_61886940
doet t best goed via homedrive.home.nl.. iig voor de EX-@homers..
quote:
Webspace-beheer van /xyzZiggo/
Beheer bestanden

Met Webspace kun je jouw eigen Website maken, maar ook bestanden opslaan. Dat kan voor iedereen zijn, of alleen voor eigen gebruik.

Het is handig om je webspace als webdrive te activeren. Meer hierover lees je op de uitleg over webspace. Je krijgt dan toegang tot twee mappen. Alles wat je in de map 'publiek' plaatst, kan door iedere internetter bekeken worden in de vorm van je Website. De inhoud van de map 'prive' kan alleen worden gelezen met behulp van je login en password, en is dus niet voor anderen toegankelijk. Beide mappen zijn ook buiten het Ziggo netwerk te gebruiken, bijvoorbeeld om je website bij te werken of een adres op te zoeken op je Homedrive als je onderweg bent.
Homepage

Het adres van je publieke pagina's, oftewel jouw Website, is http://members.home.nl/XYZZIGGO/. Als je op deze link klikt, kun je bekijken hoe jouw Website eruit ziet. Op je pagina's kan je gebruik maken van standaardscripts. En als je wilt, kun je jouw Website laten opnemen in het overzicht.
Bladeren

Met de web-browser die je nu gebruikt heb je geen directe Homedrive- of Webspace-toegang; je kunt vanaf dit scherm niets wijzigen. Maar je kunt wel de inhoud van je mappen bekijken:

Map
prive/ bekijk Homedrive-bestanden
publiek/ bekijk Website-bestanden
pi_61887328
Sinds Casema Ziggo is geworden hebben ze geloof ik ook wat probleempjes met hun DNS server.. Gek word ik ervan. En altijd het leuke bij Ziggo; als je belt luisteren ze, zoeken wat op en vervolgens ligt het altijd aan jou
Big dick.
pi_61887348
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef HassieBassie het volgende:
Sinds Casema Ziggo is geworden hebben ze geloof ik ook wat probleempjes met hun DNS server.. Gek word ik ervan. En altijd het leuke bij Ziggo; als je belt luisteren ze, zoeken wat op en vervolgens ligt het altijd aan jou
dat was al jaren zo bij @home

daarom ben ik ook weggegaan bij die incompetente tent
pi_61887903
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dat was al jaren zo bij @home

daarom ben ik ook weggegaan bij die incompetente tent
Ik zat bij Casema.. Ongelooflijk kutbedrijf als je een storing had, maar die had ik dus echt nooit.. In 5 jaar in mijn verbinding al-tijd up geweest. Nieuw naamplaatje en 3 maanden verder en hop, verneukt. Ziekelijk gewoon.
Big dick.
pi_61898830
Je kan je site benaderen via ftp lees ik.
Het uppen van een nieuwe index geeft geen resultaat.
Dan staan de links naar die foto's in je index niet goed, en/of je foto's staan niet meer op je webspace, dan wel met een andere link.
Haal alles eens eraf en zet het nadien eens terug, en controleer die links in je index.html , met ziggo krijg je nml. 50 mB ipv 20, misschien dat daar wat fout is gegaan.
(ben wel benieuwd naar die site)
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
pi_61908147
Ik ben er mee aan t rommelen, alles schijnt goed te staan.

Kijk dat ik dat soort dingen ff moet uitvinden ...ok, .... maar dat ze bij ziggo gewoon eigenlijk niet weten waar ik t over heb is gewoon frustrerend.

Ow en tis geen echte site heur. staat gewoon een hoop rotzooi op, mijn paintskills en fotoreportages e.d
pi_61908549
http://home.wanadoo.nl/franskebreda13

Dit behoort em dus te zijn.

En nu zie ik dat in een ander topic mijn foto nog wel staat....

Weird
pi_61909680
Ehm zo te zien is dit Online en geen Ziggo....
Heb je een link naar een foto die het nog wel doet?
pi_61910293
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef folie het volgende:
Ehm zo te zien is dit Online en geen Ziggo....
Heb je een link naar een foto die het nog wel doet?
Die foto boven jouw post doet het nog.
En hij laat een online 404 zien omdat hij mijn pagina niet vindt.
pi_61910398
Die foto staat denk ik nog in je cache want bij mij doet hij het niet.
Ja de Online 404 betekend dat het een Online site is
En Online is geen Ziggo...
pi_61910609
Idd, cache ja.Dat was ik ff vergeten.

Hmm, das matig dan.Dan doet niks het dus, alleen de ftp zelf.

En ik word dan doorgelinkt naar online, que?
pi_61910668
Ja dat is je provider... Online...
pi_61910730
Das mooi kut dan, betaal ik alweer een paar maanden aan ziggo voor jan lul.

pi_61910769
Das niet je tv rekening??
pi_61910821
Nee echt niet kerel, ik ben echt bij ziggo dus waarom ik dan bij online kom is mij ook een raadsel.
Ik zou een screenshot van mijn bankrekening kunnen maken mjah, dan kan ik hem weer niet uploaden.

Kortom,
Ik snap er geen anus meer van.
pi_61911144
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=wanadoo&btnG=Google+zoeken&meta=

Wanadoo is echt online en geen ziggo.
Kijk anders eens op www.watismijnip.nl en kijk wat er bij provider staat...
Casema is namelijk wel Ziggo geworden.
pi_61911709
*Provider: ziggo.nl
*Hostname: -weg-.cable.ziggo.nl
*Socket: 2207

[ Bericht 8% gewijzigd door WyriHaximus op 26-09-2008 22:24:24 ]
pi_61912563
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef fransbreda het volgende:
*Provider: ziggo.nl
*Hostname: -weg-.cable.ziggo.nl
*Socket: 2207
Deels van Wanadoo Cable is idd naar Online gegaan..
ander deel is naar Ziggo gegaan

[ Bericht 1% gewijzigd door WyriHaximus op 26-09-2008 22:24:30 ]
pi_61923935
En hoe plotseling hij ermee ophield , zo plotseling doet tie t weer.

Mjah eindresultaat gaat voor alles!

Testing....

[ Bericht 51% gewijzigd door fransbreda op 26-09-2008 09:33:28 ]
pi_61934541
Nou is tie weer weg.
pi_61934736
foutje
pi_61935317
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef r_one het volgende:
Ja wat is het nou? Heb je problemen met ftp of eik wat anders?
Gezien zijn taalgebruik over bepaalde bevolkingsgroepen, heeft TS een ander probleem.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_62646004
Meh ik snap er niets van.. Ik had bij @home een webspace die ik een tijdje had gebruikt, maar daarna was ik overgestapt naar een andere host. Nu wil ik Ziggo gebruiken, maar ik kan me niet meer inloggen op mijn webspace. Op de website wordt aangegeven dat mijn webspace wel geactiveerd is. Als ik probeer in te loggen krijg ik "loginnaam gebruiker onjuist". Doe ik iets verkeerd? Ik gebruik als loginnaam het oude emailadres van @home, want daarmee kan ik via de site van Ziggo nog wel gewoon bij mijn inbox.

Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ik blijf de hele tijd in de wacht.
pi_62707277
je moet je @home vervangen door @ ziggo.nl. dan moet het als het goed is wel werken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_62710597
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Cebs het volgende:
Meh ik snap er niets van..
De migratie bij ziggo is nog niet helemaal afgerond, als je al wel gemigreerd bent én je hebt een mail en/of brief gekregen met je nieuwe klantnummer, dan kan je bij ziggo (op de site) jezelf registreren met dat klantnummer, je maakt een @ziggo email aan en je kan dan de daarbij behorende webspace activeren.
Dan kan je met dat ziggomailadres wel inloggen op mijn webspace.
(10:00 uur tijd)
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
pi_62717399
Ahh bedankt, maar even wachten op die brief dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')