whopper is wel lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, ik heb soms wel goede ideeën!
Ik heb nu ook trek in een whopper!
Vanavond kom ik helaas niet langs de BK, dus morgen idd maar even kijken... triple whopper!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef renedis het volgende:
[..]
whopper is wel lekkermorgen misschien (vrijdag = vette hap dag
)
jongens (en dames!), ik begin in te zakken, heb geen zin meer.
gister om 2 uur naar bed gegaan, om 6 uur ging de wekker weer
die heb ik inderdaad ook op het ookquote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Heb ik al een tijdje, en ben zeer tevreden!
Yep!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
die heb ik inderdaad ook op het ook
188watt subwoofer
505watt rms totaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ruitjes kapot
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
Ik heb die speakertje aan een X-fi geluidskaartje hangen, en klaag echt niet
(ok... de buren klagen wel)
haha bij mij dan denk ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
Ik heb die speakertje aan een X-fi geluidskaartje hangen, en klaag echt niet
(ok... de buren klagen wel)
*strooierderstrooi*quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik lust trouwens best wat pepernoten logi
Ik ben nou eenmaal film gek, en bij een film moet je de bas goed horen voelen!quote:
doom op 5.1quote:Op donderdag 25 september 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal film gek, en bij een film moet je de bas goed horen voelen!
Ik game(de) altijd met een headset op, veel meer precisiequote:
2 man ontslagen, cool1quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
Training afgelast, 2 man ontslagen
What a waste of my precious time
wat heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
Wrom ontslagen :|!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
Oeh...Whopperquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 man ontslagen, cool1
Nu mijn kut collega nog! (die nu een whopper voor me aan het halen is met de auto)
klieren tijdens een trainingquote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oeh...Whopper![]()
Tja... 1tje was veel te bijdehand en had al een waarschuwing open staanDie andere vond het nodig het er allemaal niet mee eens te zijn en liep gewoon de training uit..
Altijd leuk..mensen die dan moeilijk gaan doen en naar buiten 'geholpen' moeten worden
Wat voor werk doe je eigenlijk en als ik mag vragen wat voor bedrijfquote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oeh...Whopper![]()
Tja... 1tje was veel te bijdehand en had al een waarschuwing open staanDie andere vond het nodig het er allemaal niet mee eens te zijn en liep gewoon de training uit..
Altijd leuk..mensen die dan moeilijk gaan doen en naar buiten 'geholpen' moeten worden
hahaha, mijn kut collega krijgt niet eens een waarschuwing, die onslaan ze gelijk straks... !quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oeh...Whopper![]()
Te kutten met de internet verbindingquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
klieren tijdens een trainingwaren ze 11 en 12 ofzo
Eetse!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja triple whopper!!!!!!!!!
ben ff eten
Nu heb ik ook hongerquote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ff eten
Haha ik ook en ik heb net gegetenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu heb ik ook honger
Eet ze jongen!
eetse!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ff eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |