Die clip vind ik nog wel humor, mits je het als grap deed.quote:
Jaja, niet iedereen houdt van indie-herrie en metal hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
contradictie
aardig nummer en dance...
Nee dat weet ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jaja, niet iedereen houdt van indie-herrie en metal hoor.
Plaats jij eens wat? Ben erg benieuwd nu.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:52 schreef solyaris het volgende:
`intro van een aardig dancenummer`Ik wil niet eens weten naar wat voor `muziek` jij normaal luistert.
Zomaar een kleine greep:quote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Plaats jij eens wat? Ben erg benieuwd nu.
R.I.P. Richard Wright.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef servus_universitas het volgende:
Saucerful of Secrets
Echoes
Lees m'n post boven je nog eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Huh???? Is Richard Wright dood?
Jij hebt echt geen idee, he, hoe bepalend bands als Pink Floyd zijn geweest, of welquote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef Dr.Crane het volgende:.
. Had het kunnen weten hier op FOK!
Laat ik hier maar niet op ingaan, dan kan het topic net zo goed dicht. Ok, ik vroeg zelf om zijn muzieksmaak maar bij deze weet ik die.
Gelieve hier dan ook niet meer verder over te gaan. Het topic gaat over Ali B.
Open maar een nieuw topic erover ofzo, ik zie hem wel verschijnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee, he, hoe bepalend bands als Pink Floyd zijn geweest, of wel? Daar val die dancetroep waar je in de OP mee aan komt zetten in het nog mindere dan het minimale.
15 september 2008.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Huh???? Is Richard Wright dood?
De arrogantie van sommige muziekliefhebbersquote:Op woensdag 24 september 2008 18:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben er een beetje stil van. Erg schokkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |