quote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou precies hetzelfde doen als TS in die situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet alles te projecteren naar je eigen miserabele leven.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk heb je er gewoon niks van gezegd en gewoon 30cent verlies gedraaid.
hehe, ik ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou precies hetzelfde doen als TS in die situatie.
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:06 schreef w00h00 het volgende:
Misschien was ze wel zo dement dat ze het verschil tussen 20 en 50 cent niet meer zag.
Had dan geprobeerd om 100 euro met haar te wisselen, had je er vast nog wel iets aan kunnen verdienen.![]()
Het zijn eigenlijk robots die hier sneaky door aliens zijn gebracht om ons geld afhandig te maken.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een crimineel netwerk. Al die bedelvrouwtjes kosten de samenleving mil-jóen-nen!!!!
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef Yggie het volgende:
Kwam ook niet in je op dat ze mischien per ongeluk 20 eurocent in d'r knuistje had?
Ik dacht echt bijna dat ik dat misschien in de OP moest zetten....quote:Op woensdag 24 september 2008 17:36 schreef reetveter het volgende:
Je gaf dus gewoon dat karretje aan dat vrouwtje, waarna zij er op ging stampenen jij zo van: mijn karretje wat doe je
![]()
![]()
en toen dat vrouwtje: ja maar ik had het toch gekocht met korting
![]()
![]()
![]()
!!!11!@!einz
Wat heb jij toch een zwaar leven. Afhankelijk van de situatie had ik zo gereageerd, maar de kans had ook zo geweest dat ik haar die 50 hele eurocenten had geschonkenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was boodschappen aan het doen, had een karretje gepakt, want ik had best veel nodig
In elk geval, alles uit mn karretje geladen en in tassen gedaan, ga ik mn karretje terugzetten...
Staat er een oud mens, vrouwelijk, met een muntje in dr hand.
Zegt ze: mag ik jouw karretje, want deze doen het niet
Ik zeg al bijna ja, maar toen zag ik dat dat muntje maar 20 cent was
Wilde ze me gewoon voor 30 cent oplichten
Ik zei dat ze maar 20 cent in haar hand had en dat ze ook gewoon had kunnen zeggen dat ze geen muntje van 50 had en dat ze mn karretje dan wel had gekregen, maar nu niet![]()
Sorry, maar vind dat gewoon stom, ben gewoon eerlijk.
Samenvatting: 50 ct is niet 20 ct
klacht: liegen
My trademark 14.gifquote:Op woensdag 24 september 2008 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht echt bijna dat ik dat misschien in de OP moest zetten....
Maar ik vond het toch net iets te kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:44 schreef luciferhout het volgende:
ik had m wel gegevenOf een gewone sluitring die net zo groot is als ¤0,50 die 5 cent kosten bij de GammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vet, goed idee!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of een gewone sluitring die net zo groot is als ¤0,50 die 5 cent kosten bij de Gamma
wannabe breathtakingquote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef BreathMe het volgende:
Wat is er triest aan TS?
Ze heeft gewoon gelijk.
Ik dacht dat zo'n karretje een ferrari was.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Move it, oldtimer !!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |