Dat is toch geen ontkenning he..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is meestal een veeg teken
Anders ik wel, het is een grote naam, dus alleen daarom al zou ik liever nu NL tv hebben, maar CNBC of CNN zal er ook wel bij zijn met een live-uitzending.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is toch geen ontkenning he..
Had niet verwacht dat het echtfout zou gaan bij Fortis. Ben dan ook wel erg benieuwd naar wat de om half 12 verteld gaat worden..
Ik wacht toch even de persconferentie af voordat ik instap..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Up up up we godat hele plan komt er gewoon door en Fortis gaat echt niet failliet ofzo
uiteindelijk is het dan nog maar 1 cent i.p.v. 50 cent.. da's wel positief.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef ItaloDancer het volgende:
ZE GAAN GEEN GROOT NIEUWS AANKONDIGEN
*zucht*
Maar als ze niks zeggen gaat er elke dag 10% af. Dus.
Absoluut!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef DJKoster het volgende:
Er is niets aan de hand, geen paniek, alles onder controle..
Morgen even een andere zender opzoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:22 schreef DJKoster het volgende:
Zet ik net RTL7 aan: " 'Jorritsma blikt vooruit' is mede mogelijk gemaakt door Fortis"
Ja wtf ik wilde ook ff live kijken zit zij erquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:22 schreef DJKoster het volgende:
Zet ik net RTL7 aan: " 'Jorritsma blikt vooruit' is mede mogelijk gemaakt door Fortis"
dan zijn ze nog niet failliet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:39 schreef mr.marcus het volgende:
bij het rtlz nieuws net zeiden ze dat de pers conferentie later aan bod zou komen
Kom bij ons werken.. een bank...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ik geloof dat ik maar ander werk ga zoeken dan in de consumenten electronica branche
Mwa...menig excuses uitzoeken, geloof ik!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zijn ze nog niet failliet.
Ik wil ook wel, wat voor bank? eentje met tv erbij? DVD ? Playstation?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kom bij ons werken.. een bank...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]