abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61876758
Beste allemaal,
Ik studeer momenteel Pedagogiek(2de jaars en heb mijn Propedeuse)..
Weet iemand of er een mogelijkheid is om in te stromen bij de PABO?
Ik zou graag van opleiding willen verwisselen maar weet niet of ik dan weer vanaf het eerste jaar moet
beginnen.

Met vriendelijke groet,
Michiel
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_61877530
Daar hebben ze nou decanen en studiebegeleiders voor, die kunnen je dat haarfijn vertellen.

Per opleiding kan het namelijk verschillen
So we just called him Fred too
pi_61878657
Verwisselen? Zeg maar dat iedereen denkt dat je PABO doet, en dat je zonder dat je het weet pedagogiek doet ?

Na je Pedagogiek kan je in 1 jaar de PABO afronden...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_61880554
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Luco het volgende:
Verwisselen? Zeg maar dat iedereen denkt dat je PABO doet, en dat je zonder dat je het weet pedagogiek doet ?

Na je Pedagogiek kan je in 1 jaar de PABO afronden...
Ja, maar hij heeft alleen een P.

Je kunt met een P van de PABO wel Pedagogiek verkort doen (3 jaar), dus het lijkt me dat het ook andersom kan.
Aids.
pi_61883142
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft alleen een P.

Je kunt met een P van de PABO wel Pedagogiek verkort doen (3 jaar), dus het lijkt me dat het ook andersom kan.
Wat ik zeg: Die jongen loopt nominaal, Maak je pedagogiek af, haal je PABO in een jaar. Betere papieren ook nog!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 24 september 2008 @ 18:41:35 #6
202348 Susi
Temple of Love
pi_61883199
--> ses ?
pi_61883325
Waarschijnlijk is het zo dat je als je nu nog wil instromen ze bij veel vakken moeilijk gaan doen omdat je al 3 weken gemist hebt. Beter stroom je in februari in.
Ik doe hier niet aan mee.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:15:49 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_61884116
In hemelsnaam doe het niet. Van de pabo word je suicidaal.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_61886272
Ik zou nu ook niet meer overstappen, aangezien je dan al zowat een maand gemist heb. Ik zou gewoon je Pedagogiek afmaken en dan de Pabo in 1 jaar er achteraan doen. Dan heb je ook betere kansen op werk als je allebei de opleidingen hebt afgerond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')