superXmacho , die een denigrerende opmerking maakkte over joden + polen + zelfmoord al babyzijnde wordt daarom waarschijnlijk gebandquote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie is daten waarom een ban. detailsssss PM
WOEI !quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
stella gaat waarschjnnlijk een ban krijgen
Oh, diequote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
superXmacho , die een denigrerende opmerking maakkte over joden + polen + zelfmoord al babyzijnde wordt daarom waarschijnlijk geband
Aston Villa - Sunderland in 't stadion, zondag gaan we naar Old Trafford en vrijdag naar Anfield Road.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Welke wedstrijd? Of gewoon in de kroeg?
Stadstoezichtersquote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef Triptamine het volgende:
Hoi people![]()
Stadstoezichters zijn kankerhomo's. ik heb zelfs een hele coole waarschuwing dat ik " mijn fiets niet in de beplanting mag stallen" Hij begon vanmorgen weer te moelen.
![]()
![]()
met zijn melkertbaantje
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aston Villa - Sunderland in 't stadion, zondag gaan we naar Old Trafford en vrijdag naar Anfield Road.Zondag ergens in Manchester gaan we in de pub voetbal kijken.
Godsgeweldigquote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aston Villa - Sunderland in 't stadion, zondag gaan we naar Old Trafford en vrijdag naar Anfield Road.Zondag ergens in Manchester gaan we in de pub voetbal kijken.
Ik hoop het. In januari waren we naar Londen, wat een stad.quote:
Dat lijkt me onwijs macho. Krijg je zo'n weekend gesponsord door Amstel, hehe. Volgend jaar april ga ik naar Manchester - Liverpool.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godsgeweldig![]()
Mijn baas van de Plushad die actie van amstel gewonnen, mocht ie naar Manchester-Liverpool met privejet enzulks
Relaxed, in januari was ik naar Tottenham - Reading voor de beker. Wat een sfeertje daar.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
2de kerstdag : manchester city - hull city , daar ga ik heen en dan kijken of ik 28 december een kaartje kan krijgen voor everton
ik ben in mei naar fullham - birmingham city geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik hoop het. In januari waren we naar Londen, wat een stad.Alhoewel de buitenwijken flink verpauperd zijn.
We hebben dit voor 350 euro geregeld, dat is wedstrijd, reis en hotel.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou wel een keer naar West ham willen.
Wat kost dat nou, zo'n kaartje met reis enzo?
Wij konden ook nog naar Fullham dat weekend in januari, maar dat deden we toen niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben in mei naar fullham - birmingham city geweest![]()
Hele stadion constant zingen : WE WON"T REGULATE
Mag, als je je tieten post.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil trouwens graag de lapo!
Ja dat dus, en dan moet die lul mij hebben. Heeft ie net de verkeerde.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stadstoezichters![]()
Mensen die in de aow zitten en zich anders de hele dag vervelen.
hey misschien via dezelde manquote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
We hebben dit voor 350 euro geregeld, dat is wedstrijd, reis en hotel.
Alsof ze meer recht hebben dan een gewone burgerquote:Op woensdag 24 september 2008 18:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dan moet die lul mij hebben. Heeft ie net de verkeerde.
Its on!
Zeer netjesquote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
We hebben dit voor 350 euro geregeld, dat is wedstrijd, reis en hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |