quote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gisteren schoot ik je moeder helemaal vol
Zal alvast een nieuw topic klaarzetten voor jequote:Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe lol @ smokez
jezus tegen de tijd dat de op af is zijn we op pagina 2 of 7
Oh vandaar dat ze zo moeilijk liep vanmorgenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
pricelessquote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wij ook!quote:
Krijg je met zo'n derde wereld harsesquote:Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Inderdaad, ze vroeg er niks voor
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n derde wereld harsesDan heeft ze medelijden
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Okee, ik ben nog best bruin van de zomer en af en toe een zonnebankje, maar zó bruin ben ik nou ook weer niet hoor
Teminste nog iemand die werkt hierquote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ben even een ochtendje hard werken en meteen zijn jullie echt spoorloos verdwenen
ik werk ookquote:Op woensdag 24 september 2008 12:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teminste nog iemand die werkt hier
Wij helpen gewoon met de inhoud programmeren van Fok's SQL database!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik werk ook
maar de hele dag programmeren wordt ook zo saai
Mja ik ben eigenlijk ook gewoon aan het werk.. dual screen is best handigquote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik werk ook
maar de hele dag programmeren wordt ook zo saai
Alles voor het goede doel hequote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wij helpen gewoon met de inhoud programmeren van Fok's SQL database!
godsklerequote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
hehe de verwachtingen over negersquote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
godsklereik zat hier bijna hardop te lachen
Da's ook toevallig!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
godsklereik zat hier bijna hardop te lachen
en ook nog 1 uur extraquote:Op woensdag 24 september 2008 12:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teminste nog iemand die werkt hier
jah en dat terwijl een gast hier helemaal doordraait, omdat er een server uit de lucht is waar ook de training op wordt gegevenquote:
godverdommequote:Op woensdag 24 september 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's ook toevallig!
Toen m'n moeder bij Sgele z'n broek voor het eerst naar beneden trok zat ze ook hardop te lachen
Om nou iedere dag zo'n schoonmaakpeloton in te huren, dat kan ik niet betalen hoor, en zelf schoonmaken lukt niet, met gestrekte arm kom ik maar tot de helftquote:Op woensdag 24 september 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
godverdomme![]()
![]()
Toen ze bij jou je broek naar beneden trok begon ze te huilen...je mag 'm de volgende keer wel eens wassen viezerik
Ik moet ook ff wat anders gaan doen nuquote:Op woensdag 24 september 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om nou iedere dag zo'n schoonmaakpeloton in te huren, dat kan ik niet betalen hoor, en zelf schoonmaken lukt niet, met gestrekte arm kom ik maar tot de helft
ik ga nu echt stoppen, inmiddels heb ik zelf de slappe lach![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |